Ei ole tullut vähään aikaan kysyttyä mitään tyhmää täällä, joten paikkaillan tota puutetta nyt.
Eli iskarien (lähinnä etupään) kiinnityskorvat runkoon. En löytänyt säännöistä mitään speksejä niille. Kuvista päätellen nykyisissä autoissa on käytetty kaikenlaisia ratkaisuja.
Saisiko sinne yläpäähän tehdä portaattoman säädon? Ajossa rakenne olisi teitenkin täysin kiinteä, mutta varikolla sitä voisi ruuvailla ylös/alas.
Kun kerrän ekaa autoa rakennetään, niin on aika todennäköistä, että auton korkeutta ei saada arvattua oikein. Olis tosi kiva, jos säännöt mahdollistaisi pienen säätösysteemin tekemisen.
Iskarien kiinnitys runkoon
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
kirjasta pitäs joku kiinnitys malli valita(taitaa kuvissa olla 3 erillaista). muutamassa ensimmäisessä autossa mitkä rakennettiin 14" iskareille on pukin sarvet(taisto.kennet,sture). meidän 704:ssa tais olla keulan korkeus etuputken alta mitattuna 90mm. osassa autoja on käytetty takaiskareita edessä että on iskarin mitta riittänyt. riippuu kiinnikkeen paikasta tukivarressa.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact: