keulapala

Runkoon liittyvät kysymykset

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Post Reply
markku
Site Admin
Site Admin
Posts: 1212
Joined: 15 Jun 2006, 21:02
Location: kuikka
Contact:

keulapala

Post by markku »

hallitus pohtii keulapalaa. edelleenkään palan alta ei ilmaa saa ottaa vaan ilma pitää tulla keulapalan aukosta.
ilmeisesti kipon autossa ainakin otettu lattian läpi ja olisiko tämä aiheuttanut käsityksen että otetaan palan alta?
markku vehviläinen
0440888817
markku@s40racing.fi
http://www.s40racing.fi
Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Re: keulapala

Post by Mika Hirvonen »

Locost Finlandin hallitus on käynyt keskustelua autojen keupalaa koskevista säännöistä. Sääntöjen todettiin noudattavan sitä linjaa mitä aikoinaan vuosikokouksessa päätettiin. Mahdollisten epäselvyyksien välttämiseksi:

Sarjassa saa käyttää vain locost sarjassa yleisiä nokkakappaleita. Vaihtoehtoja on kaksi kappaletta, korkea ja matala. Nokkakappale tulee asentaa niin että se sopii runkoon. Nokkakappaleen alta ei saa ohjata jäähdytysilmaa. Nokkakappaleen ja rungon väliin saa jäädä maksimissaan 20mm rako, joka pitää peittää (esim. venyttämällä nokkakappaleen alareuna kiinni runkoputkeen tai lisäämällä alumiinisoiro). Nokkakappaleen takareunan korkeutta saa säädellä korkeudella 200-260mm edellyttäen että se tehdään järkevästi. Matala nokkakappale sopii korkeuksille 200-230mm ja korkea 230-260mm
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
Post Reply