MT 734 FIN

Esittele oma Locost

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Antti Tuomainen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 553
Joined: 06 Oct 2011, 15:36
Location: Vaasa

Re: MT 734 FIN

Post by Antti Tuomainen »

Loiskelevyn mukana tullut ohje kehotti laittamaan alkuperäisen öljy määrän + 3,5dl. Tsekata että kerääjä on tyhjä. Ajaa normi olosuhteissa (kuormaa ja kierroksia) ja mitata paljonko huohotin puhalsi kerääjään. => eli joo ylimääränen pitäs poistua. Sitten kun mittaa kerääjään kertyneen määrän ja vähentää tosta 3,5dl saa maksimi lisäöljymäärä mitä kannattaa käyttää, kun enempi ei pysy sisällä.

Noin siis loiskelevyn ohjeissa, ite en oo vielä käytäntöä päässy kokeileen.

Joku rapakon takana tais suositella että aina radalle lähtiessä tirauttas sen hyppysellisen ylimäärästä ja kerääjän tyhjäks, jolloin oletuksena aina varikolle tullessa ois että kerääjässä on se sama hyppysellinen. Näin vois kokoajan varmistaa että tilanne on normaali. Kuulostaa vaan aika työläältä lähestymistavalta?
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: MT 734 FIN

Post by Tomi Jutila »

koneessa ei määräänsä enempää pysy öljyä sisässä,jos ekan vedon jälkeen kerääjässä on vaika desi öljyä niin sitten on maksimi täyttö.
öljynpaineesta kaasarikoneseen:
niitä ei juurikaan ole :shock:
mulla ollu bilteman ja autometerin autoon tarkoitettu mittari joista kumpikaan ei näytä lämpösenä mitään ,kun paine on 0.5bar niin viisarin nousua ei erota.uuteen autoon en mittaria viittiny edes laittaa.sama öljynpaineen merkkivalolla 0.5 bar tuikki jatkuvasti niin nakkasin sen meneen jo -07.
0.3 bar anturikin voi tuikkasta kuumalla koneella varikolla tyhjäkäynnillä.
Post Reply