Öljynkerääjä säiliö?

Kysymyksiä ja vastauksia Locost sääntöjen tulkintaan

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Post Reply
Antti Tuomainen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 553
Joined: 06 Oct 2011, 15:36
Location: Vaasa

Öljynkerääjä säiliö?

Post by Antti Tuomainen »

No niin sattupa taas jotain kysymisen arvosta silmään tuolta säännöistä.

Se ei liene tullu yllätyksenä, että erillinen (öljyn)käräys- / huohotussäiliö vaaditaan konehuoneessa. Mutta onko säiliön koko todella määrätty vähintään 2l kokoiseksi? Ja onko perän huohotukseen sama vaatimus? Entä polttoaineen?


Nimerkillä viiime kesän 1 litran purnukalla ajanu.
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
Marko Leino
Locost expertti
Locost expertti
Posts: 534
Joined: 02 Sep 2009, 12:52
Location: Vihti

Re: Öljynkerääjä säiliö?

Post by Marko Leino »

Sama asia kiinnostaa nyt litran limupullot edessä ja takana...?
Bensalle vissiin riittää ihan et huohotinletkussa on kaatoventtiili.
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: Öljynkerääjä säiliö?

Post by KakeK »

peräs ei oo vaadittu mitää, konehuoneella on aina riittäny limupotti ja tankis pelkkä kaatoventtiili. tota 2litran kanisteria ei taida monella olla.
sama käytäntö on toiminu rata sm puolella aina.
tämä teksti ei oo suositus ja sääntöjähän pitää aina noudattaa.
pasi.t
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 986
Joined: 14 Jul 2006, 18:39

Re: Öljynkerääjä säiliö?

Post by pasi.t »

:oops: kyllä se pitäis olla 2l. :roll: meillä ainakin on. muutenhan voi johtaa jopa pahimmillaan hylkäykseen. :mrgreen:
User avatar
JK
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 127
Joined: 18 Aug 2007, 18:11
Location: Toholampi

Re: Öljynkerääjä säiliö?

Post by JK »

Jyri Kellosalo #707
Post Reply