Page 3 of 3

Re: Botniaring syksy 2012

Posted: 26 Sep 2012, 17:54
by pasi.t
:mrgreen: NO Ei todellakaan ole mikään myytti. hä.

Re: Botniaring syksy 2012

Posted: 26 Sep 2012, 22:17
by Mika Hirvonen
Ihan vakavasti ottaen 721sen hopeinen kone ja pidempi/ohuempi pakosarja tuntui noin perstuntumalla ripeämmältä kuin 732:nen mustalla koneella ja superhypertuuning pakosarjalla&RAMairilla. Muuten auto kehitty koko ajan joten vaikea vertailla tota kulkupuolta.
Jukallahan ei RAMair ole käytössä eli se ei ainakaan tällä kaudella ollut auttamassa.

Re: Botniaring syksy 2012

Posted: 26 Sep 2012, 22:35
by JK
Onks tää RAMair sallittu autonkoneisille kaasarivehkeille?

Re: Botniaring syksy 2012

Posted: 26 Sep 2012, 22:55
by Mika Hirvonen
Ei käsittääkseni mitään eroa onko auton vai mopon kone. Muista vaan, että omatekoset airboxit pitää mahtua peltien sisään.

Ja ihan oikeasti kannatta etsiä vauhtia jostain muualta kuin ram airista.

Re: Botniaring syksy 2012

Posted: 27 Sep 2012, 00:19
by Jarkko Kellosalo
Joo toi vauhti löytyy mun tallista... siinä saatta ens kesänä ihmetellä visirien takaa suut auki mikä puhalsi ohi.... 8)

Re: Botniaring syksy 2012

Posted: 27 Sep 2012, 07:37
by KakeK
Joo toi myyttihän murrettiin jo viime kesänä. Kierrosaika jurvassa meni kympän sisälle sukalla vs ram-air :lol:

Re: Botniaring syksy 2012

Posted: 27 Sep 2012, 07:41
by pasi.t
:shock:
Jarkko Kellosalo wrote:Joo toi vauhti löytyy mun tallista... siinä saatta ens kesänä ihmetellä visirien takaa suut auki mikä puhalsi ohi....
on se hyvä, että miehellä riittää tavotteita. tänä vuonna nopein alfa... ens vuonna ajetaan muilta monttu auki... seuraavana vuonna sitte...
hyvä jarkko, tavoitteita pitää olla :idea: