BMW K1200RS

Moottoriin liittyvät kysymykset

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Antti Tuomainen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 553
Joined: 06 Oct 2011, 15:36
Location: Vaasa

Re: BMW K1200RS

Post by Antti Tuomainen »

Joo Corollan perää tuli itekin harkittua hyvin kovin tosissaan, mutta toistaseks sinnitelly tuolla Ladalla.

Onko raadilla kommentteja / kokemusta että miten se corollan alkuperänen lukko toimis näissä meidän vajaa tehosissa? Katu-virittelijäthän niitä koittaa karttaa kun ei kuulemma kestä monia satoja hevosia, ja juuri sen takia lukon hinnat pysynee aisoissa.

Jotain vaikeuksia itellä oli pysyä kärryillä, että mikä on se(ne) oikea(t) malli(t) mihin noi legendsin välitykset menee suoraan. Sitä 6.7":kin on vissiin kahdella eri murikalla? tai lautaspyörän kiinnityksellä? Kun puhuvat 8 pulttisesta ja 10 pulttisesta. Osaako joku vinkata tarkat mallit missä toyotoissa on just oikeenlainen akseli ja murikka? Tarkkana sen kans ainakin saa olla jos siihen päätyy.

Dwarf car nimellä oli joskus jotain sopivaa murikkaa ebayssa tarjolla.
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: BMW K1200RS

Post by KakeK »

Legendan välitykset on 8 pulttisia. 70 luvun lopun celica/carina murikka pitäs olla se oikia ja gt murkula sama. Toki asiasta kannattaa aina olla varma mitä menee ostaan. Jos ei muualta nii suomen toyota fanaatikkojen sivuilta varmaan löytyy tietoa asioista. onko se ny fintoys tai joku sivusto.
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: BMW K1200RS

Post by KakeK »

Tuli tutkailtua kyseistä konetta työnpuolesta. Näyttäis olevan öljypohja hyvin eristetty yläkerrasta ja veivien tarkastus käy nopeasti :lol:
Attachments
20150129_095049.jpg
20150129_095049.jpg (1.56 MiB) Viewed 953 times
Post Reply