Page 2 of 2

Re: BMW K1200RS

Posted: 03 Nov 2014, 15:46
by Antti Tuomainen
Joo Corollan perää tuli itekin harkittua hyvin kovin tosissaan, mutta toistaseks sinnitelly tuolla Ladalla.

Onko raadilla kommentteja / kokemusta että miten se corollan alkuperänen lukko toimis näissä meidän vajaa tehosissa? Katu-virittelijäthän niitä koittaa karttaa kun ei kuulemma kestä monia satoja hevosia, ja juuri sen takia lukon hinnat pysynee aisoissa.

Jotain vaikeuksia itellä oli pysyä kärryillä, että mikä on se(ne) oikea(t) malli(t) mihin noi legendsin välitykset menee suoraan. Sitä 6.7":kin on vissiin kahdella eri murikalla? tai lautaspyörän kiinnityksellä? Kun puhuvat 8 pulttisesta ja 10 pulttisesta. Osaako joku vinkata tarkat mallit missä toyotoissa on just oikeenlainen akseli ja murikka? Tarkkana sen kans ainakin saa olla jos siihen päätyy.

Dwarf car nimellä oli joskus jotain sopivaa murikkaa ebayssa tarjolla.

Re: BMW K1200RS

Posted: 05 Nov 2014, 12:01
by KakeK
Legendan välitykset on 8 pulttisia. 70 luvun lopun celica/carina murikka pitäs olla se oikia ja gt murkula sama. Toki asiasta kannattaa aina olla varma mitä menee ostaan. Jos ei muualta nii suomen toyota fanaatikkojen sivuilta varmaan löytyy tietoa asioista. onko se ny fintoys tai joku sivusto.

Re: BMW K1200RS

Posted: 20 Feb 2015, 00:05
by KakeK
Tuli tutkailtua kyseistä konetta työnpuolesta. Näyttäis olevan öljypohja hyvin eristetty yläkerrasta ja veivien tarkastus käy nopeasti :lol: