Re: BMW K1200RS
Posted: 03 Nov 2014, 15:46
Joo Corollan perää tuli itekin harkittua hyvin kovin tosissaan, mutta toistaseks sinnitelly tuolla Ladalla.
Onko raadilla kommentteja / kokemusta että miten se corollan alkuperänen lukko toimis näissä meidän vajaa tehosissa? Katu-virittelijäthän niitä koittaa karttaa kun ei kuulemma kestä monia satoja hevosia, ja juuri sen takia lukon hinnat pysynee aisoissa.
Jotain vaikeuksia itellä oli pysyä kärryillä, että mikä on se(ne) oikea(t) malli(t) mihin noi legendsin välitykset menee suoraan. Sitä 6.7":kin on vissiin kahdella eri murikalla? tai lautaspyörän kiinnityksellä? Kun puhuvat 8 pulttisesta ja 10 pulttisesta. Osaako joku vinkata tarkat mallit missä toyotoissa on just oikeenlainen akseli ja murikka? Tarkkana sen kans ainakin saa olla jos siihen päätyy.
Dwarf car nimellä oli joskus jotain sopivaa murikkaa ebayssa tarjolla.
Onko raadilla kommentteja / kokemusta että miten se corollan alkuperänen lukko toimis näissä meidän vajaa tehosissa? Katu-virittelijäthän niitä koittaa karttaa kun ei kuulemma kestä monia satoja hevosia, ja juuri sen takia lukon hinnat pysynee aisoissa.
Jotain vaikeuksia itellä oli pysyä kärryillä, että mikä on se(ne) oikea(t) malli(t) mihin noi legendsin välitykset menee suoraan. Sitä 6.7":kin on vissiin kahdella eri murikalla? tai lautaspyörän kiinnityksellä? Kun puhuvat 8 pulttisesta ja 10 pulttisesta. Osaako joku vinkata tarkat mallit missä toyotoissa on just oikeenlainen akseli ja murikka? Tarkkana sen kans ainakin saa olla jos siihen päätyy.
Dwarf car nimellä oli joskus jotain sopivaa murikkaa ebayssa tarjolla.