Page 2 of 2

Re: enkkuperä

Posted: 09 Aug 2012, 12:14
by Marko Leino
Tomi Jutila wrote:mulla ei ole mitään extremeä perässä,pyöränlaakeri kestää 2v sitten hajoo ja tulee öljyt jarruille.se kuulien välissä oleva "rihmasto" häipyy ja laakerin välys on tietysti valtava...
öljynä ollu aina red linen heavy
Samat öljyt mullakin. Jos kaks vuotta kestää niin hyvä mut että hajoaa jo muutaman tunnin jälkeen. Minkä merkkiset laakerit sulla on? Mulla on toisella puolella SKF ja toisella puolella FAG. Nyt en muista kumpi korkkas mut selvii sit kun avaan.
Onneksi kaveri huomasi että savua tulee, ite en olis huomannut.

Re: enkkuperä

Posted: 09 Aug 2012, 12:33
by Tero Kellosalo
Seitsemäs vuosi menossa samoilla laakereilla..(pyörä, pinioni, murikka..) Alkuun jotain ihan normi lukkoperäöljyä, nyt viimiset 3v red line lightweight.

Re: enkkuperä

Posted: 09 Aug 2012, 13:46
by Tomi Jutila
skf laakereilla ajanu,nykyään ei löydy ebaysta enään??
kahesti menny vasemmanpuolen,se on suomen radoilla kovemmalla vaikka kuski on toisellapuolen.

Re: enkkuperä

Posted: 10 Aug 2012, 10:04
by Marko Leino
Sain video matskuu ja siitä näkyy että molemman puoleiset lakrut päästää öljyt pihalle :x :cry: ja kaiken lisäksi SKF ei pysty toimittamaan ei taida enää edes valmistaa :cry:

Re: enkkuperä

Posted: 08 May 2017, 19:56
by mäkkäri
Tuli tänään purettua pari enkkuperää ja molemmissa oli 3.9 välitys. Toisessa hampaita 39/10 ja toisessa35/9. Onkos tollasta tullu vastaan? Eiks ne yleensä 35/9 oo?