Iskunvaimennus ja jouset

Tekniikkaan liittyvät kysymykset

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Post by kippo »

jostain on vain jäänyt päähän että jousia pitää olla yksi per nurkka mutta jäykkyys vapaa voin kyllä vetää takasinkin alunperin olin kyllä laittamassa etupäätä kahdelle jouselle 711 mutta sitä ei muistaakseni hyväksytty mutta mun muistikin saattaa kyllä pettää siitä on jo niin kauan olikohan vuosi peräti -05
Dohc4x4
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 251
Joined: 19 Jun 2006, 21:46
Location: Sein

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Post by Dohc4x4 »

kippo wrote:jostain on vain jäänyt päähän että jousia pitää olla yksi per nurkka mutta jäykkyys vapaa voin kyllä vetää takasinkin alunperin olin kyllä laittamassa etupäätä kahdelle jouselle 711 mutta sitä ei muistaakseni hyväksytty mutta mun muistikin saattaa kyllä pettää siitä on jo niin kauan olikohan vuosi peräti -05
Mulla on asiasta samanlainen ajatus yks per nurkka jäykkyys vapaa.
Pete
0405883436
hege
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 576
Joined: 03 Sep 2006, 19:56
Location: Helsinki
Contact:

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Post by hege »

Pikkulinnut kertoivat että auto 700 ois kahdella jousella, eli apujouset on jo sarjassa käytössä.

Kuten säännöt sanoo, jouset on vapaat. Tätä ei ole hankala ymmärtää väärin (mun mielestä).
Marko
Jäsen
Jäsen
Posts: 66
Joined: 10 Dec 2009, 21:59
Location: Aura

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Post by Marko »

Kuinka paljon maavaraa takana autoissa yleisesti on? Entä paljonko suunnilleen on takaiskarissa varaa painua sisään/ulos auton normaali korkeudessa?
Marko
0415024946
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: Iskunvaimennus ja jouset

Post by KakeK »

Kaippa autot on 65mm-100mm maavaralla takaa. Auton käytös muuttuu jonkinverran korkeuden mukaan.
Post Reply