Historic Race - Kemora 2014

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Historic Race - Kemora 2014

Post by Tomi Jutila »

ilmoittautuminen näemmä alkanut kitissä, homma ei tosin onnistunut kun herjasi ettei rataleima ole voimassa....kyllä se on, kiti ei vaan taaskaan tiedä sitä :twisted: :twisted:
Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Mika Hirvonen »

Rataleiman tiedot ei päivity automaattisesti kitiin. Ihan järjetöntä että tiedot ajetuista kilpailuista ei päivity automaattisesti.
Mulla oli sama ongelma rataleiman kanssa viime keväänä. Nyt toimi ilmottautuminen ilman ongelmia.
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by kippo »

Mika Hirvonen wrote:Rataleiman tiedot ei päivity automaattisesti kitiin. Ihan järjetöntä että tiedot ajetuista kilpailuista ei päivity automaattisesti.
Mulla oli sama ongelma rataleiman kanssa viime keväänä. Nyt toimi ilmottautuminen ilman ongelmia.
mulla ainaski jurva oli päivittänyt tulokset kummastakin kisoista ilmeisesti riippuu järjestäjän aktiivisuudesta mutta muuten pitää itse olla aktiivinen
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Tomi Jutila »

kyllä mulla ajot/tulokset näkyy kitissä mutta siltikään rataleima ei ole "voimassa"
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by kippo »

Tomi Jutila wrote:kyllä mulla ajot/tulokset näkyy kitissä mutta siltikään rataleima ei ole "voimassa"
:shock:
Tero Frondelius
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 651
Joined: 31 Mar 2012, 22:35

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Tero Frondelius »

Tomi Jutila wrote:kyllä mulla ajot/tulokset näkyy kitissä mutta siltikään rataleima ei ole "voimassa"
Eiko yleinen lisenssi ole viisi vuotta kerrallaan voimssa? Tomi muistatko milloin sinulla viimeksi oli ongelmia? Viime vuonna itsellani oli ongelmia, mutta silloin lisenssi oli viela juniori. Selvasti Kitissa on ongelmia, mutta kysymys kuuluukin etta toimiiko siella mikaan? (paivitin tietokoneen ja havitin suomalaisen nappaimiston)
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Tomi Jutila »

oisko ollu toissavuonna viimeks kun ei kiti pelittäny, mulla kyllä ollu yleisen lisenssi 2007 eteenpäin. kun toi kiti uudistu se meni ihan perseelleen, se vanhempi toimi ihan hyvin.
se tuossa on outoa että vaikka ajosuoritus näkyy niin rataleiman voimassaolo ei päivity vuodelle 2019 asti pyytämättä.
isäukolla ollu yleisen lisenssi -70 luvulta ja sama humppa silläkin :shock:
Mika Lindqvist
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 616
Joined: 28 Mar 2013, 20:05

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Mika Lindqvist »

Tero Frondelius wrote:
Tomi Jutila wrote:kyllä mulla ajot/tulokset näkyy kitissä mutta siltikään rataleima ei ole "voimassa"
Eiko yleinen lisenssi ole viisi vuotta kerrallaan voimssa? Tomi muistatko milloin sinulla viimeksi oli ongelmia? Viime vuonna itsellani oli ongelmia, mutta silloin lisenssi oli viela juniori. Selvasti Kitissa on ongelmia, mutta kysymys kuuluukin etta toimiiko siella mikaan? (paivitin tietokoneen ja havitin suomalaisen nappaimiston)
alt + shift?
Marko Leino
Locost expertti
Locost expertti
Posts: 534
Joined: 02 Sep 2009, 12:52
Location: Vihti

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Marko Leino »

Eiks kauden ensimmäinen kilpailu oo tällä kerralla halvempi? 100€/lähtö on laskussa, palauttavatko vai mtn?

Lainaus: Kauden 2014 ensimmäisessä
kilpailussa HRF:n jäsenille annettava alennus osallistumismaksusta, jolloin se on 60€ / lähtö ko.
kilpailussa.
Tero Frondelius
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 651
Joined: 31 Mar 2012, 22:35

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Tero Frondelius »

Marko Leino wrote:Eiks kauden ensimmäinen kilpailu oo tällä kerralla halvempi? 100€/lähtö on laskussa, palauttavatko vai mtn?

Lainaus: Kauden 2014 ensimmäisessä
kilpailussa HRF:n jäsenille annettava alennus osallistumismaksusta, jolloin se on 60€ / lähtö ko.
kilpailussa.
Mistä lainattu?
Mika Lindqvist
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 616
Joined: 28 Mar 2013, 20:05

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Mika Lindqvist »

Tero Frondelius wrote:
Marko Leino wrote:Eiks kauden ensimmäinen kilpailu oo tällä kerralla halvempi? 100€/lähtö on laskussa, palauttavatko vai mtn?

Lainaus: Kauden 2014 ensimmäisessä
kilpailussa HRF:n jäsenille annettava alennus osallistumismaksusta, jolloin se on 60€ / lähtö ko.
kilpailussa.
Mistä lainattu?
Mistä saa lainaa?
Marko Leino
Locost expertti
Locost expertti
Posts: 534
Joined: 02 Sep 2009, 12:52
Location: Vihti

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Marko Leino »

Tero Frondelius wrote:
Marko Leino wrote:Eiks kauden ensimmäinen kilpailu oo tällä kerralla halvempi? 100€/lähtö on laskussa, palauttavatko vai mtn?

Lainaus: Kauden 2014 ensimmäisessä
kilpailussa HRF:n jäsenille annettava alennus osallistumismaksusta, jolloin se on 60€ / lähtö ko.
kilpailussa.
Mistä lainattu?
2.4.2014 Sähköpostilla tuleessa jäsentiedotteesta 1/2014
HISTORIC RACE FINLAND RY SYYSKOKOUS 2013 pöytäkirja
Tero Frondelius
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 651
Joined: 31 Mar 2012, 22:35

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Tero Frondelius »

Ilmoittautuminen päättyy 1.6.2014 klo 23:59.
raulironkko
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 223
Joined: 10 Mar 2012, 21:22

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by raulironkko »

Jos jos ja jos sinne pääsen, nii onko tietoo voiko vaunun tuoda jo torstaina varikolle, ei menis perjantai koneenhakukeikalla ? Jälki-ilmottautumiseen tuliki hyvät ohjeet viimekeväänä, pätevät varmaan vieläki ?
Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Re: Historic Race - Kemora 2014

Post by Mika Hirvonen »

Torstaina ollaan menossa pystyttämään leiri varikolle.
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
Post Reply