Page 4 of 4

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 16 Aug 2015, 20:17
by asassi
Moro!

Minäkin olin pitkästä aikaa la penkalla ja viiden jälkeen varikolla. Kiva oli katella locostien ja muiden menoa. Tomi paineli sinisen impin kanssa kovinta vauhtia locosteista. Markku sitte muutaman sekan päässä. Roadsportissa valkopunanen mk1 eskortti oli kovassa iskussa. Ite ajattelin, että taitaa olla BDA-koneella, mut oli kuulemma opelin XE-koneella. Hyvin kulki. Varikolla kuulin markun puhuvan lämpöongelmista, mut sit selvis et kyseessä olikin koneen lämmöt :) Oliko muutamassa locostissa nuoremman kaartin kuskeja? Penkalle näytti nuorilta pojilta?

t, Ari

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 16 Aug 2015, 21:16
by Mika Hirvonen
Minäkin ehdin, pitkästä aikaa, katsoa locost lähdön alusta loppuun. Mukavaa vaihtelua kun oma auto oli ehjä koko viikonlopun.
Tokassa lähdössä alussa oli tiukkaa vääntöä Jutiloiden kesken. Parin kierroksen jälkeen ero pääsi vähän venähtämään.
Koskela pääsi ensikertalaisena hienosti maaliin molemmat kisat. Hondan erottaa selvästi Yamahoista käyntiäänen perusteella.
Parhaita kierrosaikoja kun katsoo niin paras autonkoneinen ja moottoripyöränkoneinen locosti sekä subaru ja ss1300 oli kaikki sekunnin sisällä toisistaan. Aika tasaista.

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 16 Aug 2015, 21:47
by Tomi Jutila
Mika Hirvonen wrote: Tokassa lähdössä alussa oli tiukkaa vääntöä Jutiloiden kesken.
mitenkä niin?

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 16 Aug 2015, 21:51
by KakeK
Jaa sielähän on menty niinku ennenvanhaa :)

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 17 Aug 2015, 12:29
by raulironkko
Tänkshei porukat !

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 17 Aug 2015, 16:59
by Tomi Jutila
733 affelta

aika ajo vaikee kun öljyä ratalla, silti paalu.

ekan erä: lähdöstä kärkeen ja piikissä kokoajan, isä piti suolenkillä pilkkanaan mua mut stadikalla loco repii rakoa

toka erä: paskat lähtövalot...kuskin pitää seurata tietty joo mutku herkeämättä katon taulua missä "8lap" lukee ja SAMASSA taulussa vaihtuu valot mistä en nähnyt ainuttakaan. oisko joku valo/varjo aurinkolasien kanssa tehny tepposen, ei tosin vihreä väri oikeen taho taulusta näkyykkää.
no pikku myöhillä kisaamaan vaikka oottelin punasia kun mun mielestä kisa ei ollu alakanu :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
isästä pääsuoran päässä ohi ja rinnakkain varikonportin kohdalla kurviin...sit loppu multa tila enkä viittiny isän autoon yokohaman mainoksia laittaa niin ajoin ohi hiekan kautta nostamatta kaasua yhtään tietty...ja vedin mä isompaa pykälääki samalla.
sitte vaan radasta ja autosta nautiskelua ja piikissä maaliin.

mitä varikolla puhuin isän varoituksesta niin se ei tullut järjestäjältä vaan oli "perheen sisäinen" :roll:

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 18 Aug 2015, 08:04
by Marko Leino
Kiva oli jälleen käydä hiukan nuuhkisassa varikko tunnelmaa.

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 21 Aug 2015, 21:22
by kippo
Nyt on nähty näitä locost sarjan hienoimpia autonkoneisia voimamoottoreita viivalla apparilla ja eivät pystyneet yhään tomille lyömään kampoihin nopeudessa tomi miltei herkutteli kärjessä joten mistä syystä autonkoneiselle pitäs lisätä painoo.
Ens kaudelle????????????????????????????

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 21 Aug 2015, 21:51
by markku
se ylivertainen autohan puuttui :lol: .

mulla ei auto toiminut yhtään jäin omista ajoistakin valovuoden :cry: . syykin selvillä :oops: ja vaikka olisi pelannutkin ei tomin kyytiin olisi ollut mitään mahdollisuuksia :evil:

Re: Historic Grand Race 2015

Posted: 22 Aug 2015, 10:04
by kippo
markku wrote:se ylivertainen autohan puuttui :lol: l:
Mutta sehän on myynnissä jokainen voi ostonjälkeen kokeilla että onko se niin ylivertainen

ja onhan apparilla paikallakin ihan vastaavanlainen kampe 709