Historic Grand Race 2016

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Historic Grand Race 2016

Post by Mika Hirvonen »

Historic Grand Race 2016 19.-21.8. Ahvenisto, Hämeenlinna
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Mika Hirvonen »

...
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Mika Hirvonen »

ilmo auki
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
Mika Lindqvist
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 616
Joined: 28 Mar 2013, 20:05

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Mika Lindqvist »

Mika Hirvonen wrote:ilmo auki
muistakaa ilmoo. keskiviikkona menee umpeen.
User avatar
JK
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 127
Joined: 18 Aug 2007, 18:11
Location: Toholampi

Re: Historic Grand Race 2016

Post by JK »

Jos tälläkertaa muistais ottaa omanki auton mukaan kapinohin.. Huomenna dynoon uudella paketilla.
Jyri Kellosalo #707
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Tomi Jutila »

JK wrote:Jos tälläkertaa muistais ottaa omanki auton mukaan kapinohin.. Huomenna dynoon uudella paketilla.
no nii.... :D
Mika Lindqvist
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 616
Joined: 28 Mar 2013, 20:05

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Mika Lindqvist »

hyvä. peukut et menee kaik nappiin
Mika Lindqvist
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 616
Joined: 28 Mar 2013, 20:05

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Mika Lindqvist »

hienoa. saatiin taas yli 10 autoa ilmoon..

hyvät karkelot tulossa.. tsemppiä kaikille.
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: Historic Grand Race 2016

Post by KakeK »

Auto kärris huollettuna. Torstaina nokka kohti affea :o
mäkkäri
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 340
Joined: 08 Sep 2008, 17:11

Re: Historic Grand Race 2016

Post by mäkkäri »

Löytyiskös sunnuntaille keltään paria ylimäärästä lippua?
raulironkko
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 223
Joined: 10 Mar 2012, 21:22

Re: Historic Grand Race 2016

Post by raulironkko »

Kuin sadevedellä pesty, töötituun sammujauhot siis, takavuosien sampoomainosta lainaten. Ei sillä että oisin pihi käyttään kunnanvettä mutta sattuneesta syystä oli sadevasisäiliöt täynnä.

Suurkiitos talkoisiin osallistuneille, Bogeyracing rules !
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Tomi Jutila »

733 Affelta.

aika-ajossa yliyrkkää, tarun jätössä puoliks nurmeepitkin, neulansilmän jätössä pitkä liippi sisäpuolen nurmenkautta radalle ja lopuksi sammakkokurvissa spinni minkä jälkikiemurat vei etupyörän kaiteeseen vääntäen tukivarret. musta-valkoisen antoivat ja semmonen joulupukin näköinen hemmo ratavarikon päässä kysyi multa et mistä luulet sen saaneees....no oisko radan ulkopuolella ajosta nurmikolla kolmesti. no kyllä eikä sinä mitään sillä siellähän mä olin paitsi lapussa luki 3 spinniä että laskutaito oli hieman yltiöpositiivinen.

eka erä piikkiiin kake perässä MUISTAEN varoituksen ja ajaen senmukaan. sitten jollain loppupään kierroksilla olin näkevinään vilauksen mustasta lipusta johon en siinävaiheessa kiinnittänyt vielä mtn huomioo kun olin ajanut niinku kuuluukin.....seuraavalla kierroksella näin numeron 733....MITÄ VITTUA, en uskonut vieläkään kunnes näin sen vielä uudestaan jonka JÄLKEENKIN uskoin sen olevan väärä numero koska mitään en ollut tehnyt. kaken pästin vimeisellä kierroksella suosista ohi kun olin annetusta numerosta varma sillä jos se olisikin oikein niin ajaa kolari olis huonojuttu, eli luovuttamalla kakkosena maaliin kuitenkin.

tuomaritorniin tietty tämänjälkeen tietty ja kuulemma toistuva radanulkopuolella ajo pisteiden 4-5 välillä.....MITÄÄÄHÄ HELVETTIÄ. se varoitus ei ollutkaan tullut nurmikonleikkuusta vaan ajolinjan hakemisesta varikkomäkeen ylittäen toisenpuolen renkailla valkoinen viiva varikkomuuria vasten. olen ajanut siitä kymmenenevuotta ja siitä mäkeen kuuluukin vetää mutta tänävuonna viivaa ei olisi saanutkaan ylittää mutta ohjaajakokouksessa moisesta ei viitsitty mainita ja varsinkaan mulle sen varoituksen jälkeen. pisteellä 4 kuulemma joku yli innokas tuomari joka huutelee radioon kokoajan jotain ja kilpailun johtajan oli kuulemma reagoitava jotenkin palautteeseen mutta sitten reagoida mustallalipulla. sama ratatuomari jos on lähdönvalvoja niin puolet porukasta ottaa varaslähdön....?

Taistelu luokan sarjamestaruudesta päättyi osaltani siis tähän. Tästä erittäin kyseenalainen kiitos kilpailun johdolle. sanomattakin lienee selvää mitä kilpailunjohdon auktoriteetti omalta osaltani koki. jos varoituksen ilmoittaja olisi ollut Risto Pekonen niin hän olisi uskoakseni viitannut kyseistä viivaa ja kertonut sen ylittämisen olevan kiellettyä mutta tämä joulupukin näköinen paappa ei tehtäväänsä osannut.

illalla kävin kävelemässä radalla ja paikalle sattui ratayhtiön johtaja Pertti Kurki-Suonio ja sanoi että nyt kilpailun johto on keksinyt ihan omat säännöt viivan ylittämisestä, siitä mäkeen kuuluukin ajaa ja siitä sinne on aina ajettu. Peraakin syletti kilpailijoiden kyykytys ja sanoi maalaavansa viivan eripaikkaan jotta vetomiehen saa ajaa siitä mistä kuuluukin ajaa suomen moottoriratojen hienoimpaan ja huiminpaa paikkaan.
Mika Lindqvist
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 616
Joined: 28 Mar 2013, 20:05

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Mika Lindqvist »

tomi 9+0+11+11+dq+9=40-0=40
mika 7+9+9+8+9+8=50-7=43
kake 11+11+0+0+11+11=44-0=44
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Tomi Jutila »

Kiitos laskelmasta. Hrf ei pisteitä ole laskenut enkä itse ole mitenkään kartalla missä mennään saatikka mestaruus saumoista.
Mika Lindqvist
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 616
Joined: 28 Mar 2013, 20:05

Re: Historic Grand Race 2016

Post by Mika Lindqvist »

jep. ratkiaa vasta vikassa kisassa :shock:
Post Reply