Page 6 of 6

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 23 Sep 2011, 09:55
by Mika Hirvonen
Jotkut kuulemma kääntää näytön ylösalaisin. :D

Videoeditointiohjelmissa pitäisi löytyä toiminto kuvan kiertämiseen. http://www.howtogeek.com/howto/14751/ro ... vie-maker/

Re: Historic Race 2011 - Botniaring Offtopic videoedit

Posted: 24 Sep 2011, 10:29
by tumpelo
Juu, kyllä se pyörii VLC:llä. Tars vielä osata tallentaa oikeinpäin myös, tuolla linkissäkin tuli tuttu teksti vastaa...XP not supported. Itte ei jaksa ja nördie on taas kadonnut jonnekkin...

Sitte pitäis vielä luoda juutuba tili, joka on lähes mahdotonta jne....

T

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 24 Sep 2011, 12:58
by markku
elämä on joskus vaikeeta :lol:

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 24 Sep 2011, 15:04
by Johan Svahn
markku wrote:elämä on joskus vaikeeta :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jos tekee siitä ongelman niin on ongelma.. 8)

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 15 Oct 2011, 09:42
by Tomi Jutila
mitäs olitte muuten mieltä tästä kaudenpäätös kisasta noin yleensä??

mun mielestä yks pitkälähtö on huonompi kun normaali kaksi eräinen viikonloppu,pitkä kisa on tylsä.samavaiva on roudata kamppeet pelipaikalle niin ajettas kahesti vaan.
päästökisaan sopii kyllä noi hrf ulkopuoliset luokat jopa legendsit siinätapauksessa ettei ole trophy kisa.
aikataullisesti vois jotain säätöä tehdä,järjestäjä pysyi yllättävän hyvin muuten kellolla.

melkeimpä kauden mieleenpainuvimmat fiilikset katsomon puolelta jäi iltahämärässä ajetustä gt lähdöstä,037:n äänet ja tuliefekti oli varsin hienoa katsottavaa/kuunneltavaa :

http://canonfotopalvelu.kuvat.fi/kuvat/ ... CD2262.JPG

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 15 Oct 2011, 10:06
by Mika Hirvonen
GT luokan "lancia" oli kyllä näkemisen arvoinen.
Kaksi locost lähtöä sunnuntaina sopi mulle hyvin koska lauantaina oli muuta ohjelmaa, mutta aika turha tuo lauantai olisi ollut, jos olisi ajanut pelkästään locostilla.

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 15 Oct 2011, 15:42
by kippo
jos kisa olisi ollut yksipäiväinen olisin ehkä suuremmalla todennäköisyydellä ajamassa itekkin mutta menihän toi ihan hyvin katsomossakin sunnuntaina ja paljon halvemmalla kuitenkin:D

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 15 Oct 2011, 16:44
by Tomi Jutila
vittusaatana....nyt on pakko jonnekkin itkeä.hitsikone laina menee ensvuonna tosi pienelle piirille (vain locot) lainauksiin meni kaasua 5+10 kg kesänaikaan eli n.120e.
molemmat pullot oli täpötäysiä,eka vitonen meni kevät jurvassa ja kymppikilonen syys jurvassa,molemmat siis kototallissa todettu täysin typötyhjiksi :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
ei enään korjailla minitónneja miltäreissuilta tod.näk. pullot jääny auki,tiedän locomiesten hitsaneen NIIN paljon jotta auki ei jää ees kossupullo.
varsinkin tää jälkimäinen 10kg kyrsii kun sillä piti tehä tää uus proggis.

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 15 Oct 2011, 19:56
by markku
meillä taidettiin irrottaa koko pullo kun palautettiin :?: . mutta ilmanmuuta osallistumme pullojen täyttöön rahallisesti :) oli niistä hitsaus vehkeistä niin paljon apua.

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 15 Oct 2011, 20:14
by Tomi Jutila
ei tarvii maksaa tietty mitään,otan enskesänä minimiehiltä 20e laaki ja pullonpalautus valvotusti.

kymppikilosen tyhjentymiseen jurvan syksyssä löytyi mahd. syy:

olin pienessä kaasussa perjantai ehtoona :roll:

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 16 Oct 2011, 17:56
by tumpelo
Ilmottele Tomi vaan jos haluat vuokraa affen kaasuista. Syssy Jurvassa varmaan saatto kaasun kulutus olla kova kun oli aika viileetä ja lämmittämätön pullo...

Mutta maailman vakio on että riippumatta suojakasupullojen lukumäärästä kaasu loppuu aina perjantai-iltana juuri sinä viikonloppuna kun piti lähinnä hitsailla.

T

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 16 Oct 2011, 18:19
by KakeK
Kerätään tomille kolehti kokoukses.

Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8

Posted: 10 Apr 2012, 16:37
by Tomi Jutila
syksyn tokavikan startin jälkeen oletetun kiertokankilaakerin vaurion takia vaihdettu moottori on nyt aukastu eikä siellä laakereissa ollu mitään vikaa :shock: kytkinpakassa alimmaisena oleva suurempi levy oli mennyt kappaleiksi.kone laitetaan nippuun ja kovaa ajoa taas.
jälkiviisaana koneenvaihto oli oikea ratkaisu kun aikaa oli 3h erien välillä, siinäajassa ei olis kerinny ruveta tekee suurempia diagnooseja, enkä kyllä ääntä olis kytkimestä ruvennu etsimään.