Locost silmälasit

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Post Reply
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Locost silmälasit

Post by Tomi Jutila »

http://www.lensway.fi/?utm_source=trade ... =affiliate

huom!! en ole ko. yritykseen muussa kun asiakas suhteessa,tarkoituksena on suositella muillekkin edullisia silmälaseja.

vituttaa maksaa johonkin instruun melken 500€ kun täältä saa samanlaiset lasit 38€.täällä on joku kampanja mistä juuri tilasin lasit kaikilla herkuilla 38€ (pinnoitteet,ohennukset ym-kaksitehot lisämaksusta)tuon firman laseja olen käyttänyt yli kaksi vuotta,linssiresepti täytyy olla millä tilataan oikeanvahvuiset lasit.
kerran tuli epäsopivat pokat valittua ja palautus toimi täydellisesti ilman mutinoita.
User avatar
Tero Kellosalo
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 259
Joined: 18 Sep 2006, 09:03
Location: Toholampi
Contact:

Re: Locost silmälasit

Post by Tero Kellosalo »

Kiitti vinkistä.. 8)
Jukka Ylikoski
Jäsen
Jäsen
Posts: 54
Joined: 29 Dec 2011, 01:42

Re: Locost silmälasit

Post by Jukka Ylikoski »

mä oon tilaillu täältä jo 5 vuotta...

http://www.favoptic.fi/

Toimii. hinnat esim aurinkolaseille vahvuuksilla, polarisoituna, heijastuksenestolla ja kovapinnalla noin 100,-

jukka
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Locost silmälasit

Post by Tomi Jutila »

Jukka Ylikoski wrote:mä oon tilaillu täältä jo 5 vuotta...

http://www.favoptic.fi/

Toimii. hinnat esim aurinkolaseille vahvuuksilla, polarisoituna, heijastuksenestolla ja kovapinnalla noin 100,-

jukka
joo,totakin on kehuttu.tuolla näemmä saa pokat kotiin testattavaksi.
otin kans arskat vahvuuksilla lenswayltä tänään 78€,arska lisä "normi"laseihin kaikilla herkuilla +39€
markku
Site Admin
Site Admin
Posts: 1212
Joined: 15 Jun 2006, 21:02
Location: kuikka
Contact:

Re: Locost silmälasit

Post by markku »

hain keväällä nissenilta aurinkolasit voimakkuuksilla. kovapinnotetut/ohennetut linssit + näön tarkastus 60e. kehykset sai valita hyllystä mieleiset :lol:
markku vehviläinen
0440888817
markku@s40racing.fi
http://www.s40racing.fi
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Locost silmälasit

Post by Tomi Jutila »

toi ei mee mun hilseeseen mikä instrussa maksaa niin paljon.nyt nokalla on lenswaylta tulleet pokat instrusta ostetuilla linsseillä,tarvin uuden linssireseptin siksi kävin merkkiliikkeessä.linssit vanhoihin pokiin makso 199€,nyt tilasin kokonaan uuden paketin tolla 38€...olis kannattanu maksaa näöntarkastuksesta parikymppiä eikä ottaa mitään muuta
tumpelo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 637
Joined: 25 Nov 2007, 12:01
Location: Tampere

Re: Locost silmälasit

Post by tumpelo »

Niin, ainakin mulla on menny hinnasta ja liikkeestä riippumatta noin joka toiset kakkulat palautukseen ekalla kierroksella. Mahtavaa jos onnistuu netistä noin mojovasti.

T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Locost silmälasit

Post by Tomi Jutila »

äkkiä kakkulat valmistui,maanantaina tilasin ja tiistaina tuli txt ja email että on jo lähetetty,voipi keretä torstaiksi kotiin/affelle?
User avatar
Tero Kellosalo
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 259
Joined: 18 Sep 2006, 09:03
Location: Toholampi
Contact:

Re: Locost silmälasit

Post by Tero Kellosalo »

Postilaatikosa oli uudet näkimet tänään.. Ja aivan täydet pelit, laakista hyvät.. 8) 38e.. :wink:
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Locost silmälasit

Post by Tomi Jutila »

TK707 wrote:Postilaatikosa oli uudet näkimet tänään.. Ja aivan täydet pelit, laakista hyvät.. 8) 38e.. :wink:
juup,mulla oli perjantaina tullu pokat.4pv toimitusaika...ei paha,bolt-on päähän.
38e ei niin syletä kun töissä/harrastuksissa tulee kiveä,kipinää ym moskaa linsseihin.

kampanjoiden ulkopuolella pinnotteista/ohennuksista juotuu pulittaan jotain mutta ei lähellekkään kivijalkaliikkeitten hintoja.jostakin luin että nissenin halpislasit on lieville vahvuuksille,pullonpohjat olis rajattu mainoksen ulkopuolelle (yli -4)
Jari Kauttonen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 627
Joined: 19 Oct 2007, 13:25
Location: Masku
Contact:

Re: Locost silmälasit

Post by Jari Kauttonen »

www.laservisioon.fi

Toimii eikä tarvi ostella laseja. Itse kävin torstaina ja leikkauskulut kuitataan tuliaisilla... :wink:
Post Reply