Valmistautuminen kauteen 2013

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Johan Svahn
Site Admin
Site Admin
Posts: 624
Joined: 16 Jun 2006, 07:59
Location: Pietarsaari
Contact:

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by Johan Svahn »

Antti Tuomainen wrote:Nooh nyt on vasta Lokakuu kyllä tämä tästä.
vasta? :lol: :lol: Nooh, parin päivän päästä kuu vaihtuu :wink:
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by Tomi Jutila »

kausi on selvästi alkanut ensimmäisenä arkena joulun jälkeen, oon ollu tuntikaupalla puhelimessa tänään useamman kaverin kans. uusia mielenkiintoisia rojekteja tulee ja autokauppakin jatkanee viimesyksyistä hyvää tahtia :wink:

itte oon saanu vaihettua uuden koneen nokalle ja jotain pikku hiplausta vois tehä tossa alkuvuodesta.
Jari Kauttonen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 627
Joined: 19 Oct 2007, 13:25
Location: Masku
Contact:

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by Jari Kauttonen »

Joopa joo kalenteria ja kilpakalenteria vertailin kaikki huimat 1 kisa onnistuisi tulevalla kaudella :evil:

Eipä kannata tätäkään 10 päivää suomessa haaskata tallissa...
Jos koittais "varata" vuokra auton tuohonkin mahdolliseen kisaan :roll:
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by kippo »

latetaan sun oma talvenaikana kuntoon ja ajelet sillä kisat mitä ajelet kesänaikana
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by Tomi Jutila »

Jukka Ylikoski
Jäsen
Jäsen
Posts: 54
Joined: 29 Dec 2011, 01:42

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by Jukka Ylikoski »

Just tollai määki yritin parkkiksella ajaa mun Trumpalla....mut se ei onnistunut ihan samalla tavalla... ;)
nimimerkki kyljet skraaduilla...
Antti Tuomainen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 553
Joined: 06 Oct 2011, 15:36
Location: Vaasa

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by Antti Tuomainen »

Pistetääs tänne jos vaikka muitaki motivois, kun itelle ainaki tää ryhmäpaine näytti toimivan. Käväsin Lokakuun jälkeen ekaa kertaa tallilla vähän zoomailemassa, että mille pitäs alkaa. Ja kohtuuttoman pitkä lista ois muutettavia asioita. Vaan se hyvä puoli viime talveen verrattuna on, että nyt on kuiten jotain mielipiteitä itelläki :D Niin sain mie konehuoneen puhtaaks, niin voi alottaa uudelleen rakentamisen.

Rakentelu intoa muilleki!
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by Mika Hirvonen »

Hewlandilta tuli ilmoitus, että Dallaran perävälitys on postitusvalmis perjantaina. Siitä mun kauteen valmistautuminen varmaankin alkaa.
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
pasi.t
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 986
Joined: 14 Jul 2006, 18:39

Re: Valmistautuminen kauteen 2013

Post by pasi.t »

:oops: täytyy myöntää, että vähän enemmän olis voinut saada aikaiseksi tähän mennessä. runko on nyt kuitenkin "palasina" ja odottaa kärryssä pääsyä kellosaloille. vaihdetaan muutama putki etupäähän ja katsoin viisaammaksi mennä jigiin vaihtamaan, tulee ainakin mittatarkasti. myös pellit tehdään uusiksi ja lasikuituosat. konetta ei vielä ole aukaistu, toivottavasti se ei saanut kipeetä jurvassa, öljyn vähyys.
tosin varmaan yhdeksään neppikseen on tullut tehtyä lasikuituosia ja kolme turbo ooppelin kantta, sekä pari konetta on kasattu, tonin subarun ja neppiksen.
viimeiset viikot on mennyt pojan ooppeli projektin kimpussa. vanhasta a mallin omegasta muutettu "lotus omegan" näköiseksi + hervottomat siivet. tarkoitus olis käydä kokeilemassa sivuikkuna ajoa, josko se olis hupaisaa. ei kuitenkaan ehkä kisoihin asti, mutta ainakin omaks huviks. jos kunnon kisa-autoa alkaa rakentaa, niin siihen menee omaisuus ja kaikki €. tarkoitus ottaa koneesta 400 - 550 hv. sillä teholla vois vielä moottorin jatke tekniikka jotenkuten pysyä nipussa.
ja eikun takas talliin imusarjan ja pakosarjan kimppuun, sillä kaikki tehdään ite.
Post Reply