rataleima 2013

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

raulironkko
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 223
Joined: 10 Mar 2012, 21:22

Re: rataleima 2013

Post by raulironkko »

Ke ja to tulee meilejä Heinoselta, lauantai todennäkönen päivä ymmärsin. Ke yritän alastarolle, jos vaan saan karavaanin kasaan, pääsis ees vähän ajaan uudella autolla. Niinno eka kerta locostilla yleensäkään, voi olla aika huvittavaa kateltavaa.
Marko Leino
Locost expertti
Locost expertti
Posts: 534
Joined: 02 Sep 2009, 12:52
Location: Vihti

Re: rataleima 2013

Post by Marko Leino »

Hyvä et infoa tulee.

Flunssasta huolimatta oon kasannut autoa hullunlailla. Juuri äsken pärähti laakista käyntiin sitten viime syksyn. Vielä pitäis penkki saada vietyä loppuun sitten vaan peilit kiinni ja paanalle prätsäilemään, kyllä tätä on jo odotettu :)
Jukka Ylikoski
Jäsen
Jäsen
Posts: 54
Joined: 29 Dec 2011, 01:42

Re: rataleima 2013

Post by Jukka Ylikoski »

Moi,

Olikos sulla ajanottoa Lauantaina päällä? Mä kellottelin Mikalle 1.27,1 käsiajanotolla.

Jukka
Marko Leino
Locost expertti
Locost expertti
Posts: 534
Joined: 02 Sep 2009, 12:52
Location: Vihti

Re: rataleima 2013

Post by Marko Leino »

Jukka Ylikoski wrote:Moi,

Olikos sulla ajanottoa Lauantaina päällä? Mä kellottelin Mikalle 1.27,1 käsiajanotolla.

Jukka
Ei ollut. Aikas samaa kyytiä mentiin mitä perästä päin kattelin.
Jukka Ylikoski
Jäsen
Jäsen
Posts: 54
Joined: 29 Dec 2011, 01:42

Re: rataleima 2013

Post by Jukka Ylikoski »

Joo, kovaa kyllä ajoitte. Ainakin tuon Mikan osalta jopa pikkuisen sellaisella rajalla jossa alkaa iskää huolestuttamaan josko on homma turvallisesti handussa.
Täytyy vissiin alkaa ittekin treenaamaan ettei tuo juniori ihan suvereenisti putsaa pöytää....tuli nimittäin nyt jo tupaan perheen sisäisessä Alastaro-aika mittelössä... :oops:
Antti Tuomainen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 553
Joined: 06 Oct 2011, 15:36
Location: Vaasa

Re: rataleima 2013

Post by Antti Tuomainen »

Oliko nyt niin että jokaisen pitää ihan itse ilmottaa AKK:hon että on osallistunut kilpailuu, jotta rataleimatiedot säilyy ok myös kitissä?

Jos näin on, niin onko tähän joku vakiintunut käytäntö? Mikä?
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
User avatar
Tero Harju
Jäsen
Jäsen
Posts: 79
Joined: 01 May 2007, 08:58
Location: Seinäjoki
Contact:

Re: rataleima 2013

Post by Tero Harju »

Hei,

ainakin endurancessa oli niin, että piti itse lähettää ajoaika-lomake kilpailusta lajipäällikölle, joka yleensä tarkistaa sen vielä kitistä.

Uskoakseni näissä muissa luokissa sitten kopio kilpailun tuloksista.

Avainsanana "oma-aloitteisuus" eli oma aktiivisuus asiassa.

Pikantti yksityiskohta on, se että kiti hoitaa tämmöiset tutkinnon voimassa säilymiset automaattisesti, mutta luota nyt sitten siihen että näin on ;-)

-Tero
User avatar
Tero Harju
Jäsen
Jäsen
Posts: 79
Joined: 01 May 2007, 08:58
Location: Seinäjoki
Contact:

Re: rataleima 2013

Post by Tero Harju »

Vielä sen verran, että kannattaa se debytanttikortti ottaa ja kerätä täyteen, niin ei tarvitse joka vuosi murehtia sitä tutkinnon säilymistä.
kippo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1422
Joined: 16 Sep 2006, 21:20
Location: marinkainen

Re: rataleima 2013

Post by kippo »

Antti Tuomainen wrote:Oliko nyt niin että jokaisen pitää ihan itse ilmottaa AKK:hon että on osallistunut kilpailuu, jotta rataleimatiedot säilyy ok myös kitissä?

Jos näin on, niin onko tähän joku vakiintunut käytäntö? Mikä?
kevään jurvassa ne muistaakseni mainitsi että kitiin pitää itse päivittää pisteitä muuten järjestelmä ei toimi automaattisesti.

itse en ole kyllä koskaan päivittänyt pisteitä mutta on homma toiminut kun on alkuvuodesta maksanut lisenssin kun in pitänyt ilmoittautua kisoihin niin järjestelmä on kerinnyt kyllä siinävälissä aina päivittyä jos on omat diedot kitissä tsekannut.
Post Reply