Syyskokous 2009

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

markku
Site Admin
Site Admin
Posts: 1212
Joined: 15 Jun 2006, 21:02
Location: kuikka
Contact:

Re: Syyskokous 2009

Post by markku »

aika heikosti on jäsenmaksun maksaneita tänävuonna :?
markku vehviläinen
0440888817
markku@s40racing.fi
http://www.s40racing.fi
hege
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 576
Joined: 03 Sep 2006, 19:56
Location: Helsinki
Contact:

Re: Syyskokous 2009

Post by hege »

Maksoin 2. tammikuuta niin voi olla ettei sitä heti hoksaa. ;)
KakeK
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 1143
Joined: 22 Mar 2008, 08:23
Location: Halkosaari

Re: Syyskokous 2009

Post by KakeK »

pitäs tulla vissiin ensi lasku kesällä ja muistutus pari viikkoa ennen kokousta että muistais :?
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Syyskokous 2009

Post by Tomi Jutila »

pitäis olla maksettu jo alkuvuodesta.

laskujen lähettäminen kaikille jäsenille on tod.näk. aika turhaa koska aikuistenoikeesti maksavia on aika vähän, mutta laitetaan toki alkuvuodesta muikkaria tänne foorumille. :idea: :idea: :idea:
mäkkäri
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 340
Joined: 08 Sep 2008, 17:11

Re: Syyskokous 2009

Post by mäkkäri »

No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?
Jari Kauttonen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 627
Joined: 19 Oct 2007, 13:25
Location: Masku
Contact:

Re: Syyskokous 2009

Post by Jari Kauttonen »

Joo olis kiva nähdä asia lista ja lopullinen pöytäkirja vaikka en jäsen olekaan :roll:
hege
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 576
Joined: 03 Sep 2006, 19:56
Location: Helsinki
Contact:

Re: Syyskokous 2009

Post by hege »

mäkkäri wrote:No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?
Siellä sai vaniljakokista. Nam. Säännöt pysyy samoina vuoteen 2015 asti niin eipä kummempia muutoksia tullut.

Moottorin poraamisesta ylikokoon otettiin kantaa, ennen säännöissä määriteltiin vain MP-moottorit. Päätettiin että autonmoottorit saa porata toiseen ylikokoon vaikuttamatta laskennalliseen tehoon.

Samantyyppisen moottorin käsitteeseen otettiin kantaa. Saman moottorisukupolven eri osia saa käyttää keskenään. Eli silvertop toyotassa saa käyttää blacktopin kiertokankia.

Esillä oli ehdotus muuttaa autonmoottoristen laskukaavoja että sallittaisiin uusia autonmoottoreita sarjaan. Ehdotus hylättiin melko yksimielisesti.

Ehdotettiin myös pelkkään medium seokseen siirtymistä koska niitä menee vähemmän kaudessa. Todettiin että mediumiin siirtyminen ei merkittävästi laske harrastuksesta koituvia kustannuksia, niin tällä ei ole suurta merkitystä lajille.
Tomi Jutila
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Posts: 3065
Joined: 13 Feb 2007, 22:10
Location: Jämsä

Re: Syyskokous 2009

Post by Tomi Jutila »

hege wrote:
mäkkäri wrote:No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?

Esillä oli ehdotus muuttaa autonmoottoristen laskukaavoja että sallittaisiin uusia autonmoottoreita sarjaan. Ehdotus hylättiin melko yksimielisesti.
eiks tää jääny pöydälle...ns harkintaan ja paremmalla ajalla tarkasteltavaksi
pasi.t
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 986
Joined: 14 Jul 2006, 18:39

Re: Syyskokous 2009

Post by pasi.t »

jäi pöydälle. pöytäkirja on kirjoitettu ja oikoluku kierroksella.
Jari Kauttonen
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 627
Joined: 19 Oct 2007, 13:25
Location: Masku
Contact:

Re: Syyskokous 2009

Post by Jari Kauttonen »

Vieläkö pöytäkirja seikkailee jossain? :roll:
pasi.t
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 986
Joined: 14 Jul 2006, 18:39

Re: Syyskokous 2009

Post by pasi.t »

8) kyllä.
JLE racing
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Posts: 17
Joined: 22 Nov 2009, 14:02

Re: Syyskokous 2009

Post by JLE racing »

:?: Ruokintalaitteista :?:

Olen sen verran tuore täällä :oops: , että en löytänyt keskustelua aiheesta mutta mitkä on olleet perusteet että muita kuin koneiden omia ohjausboxeja saa käyttää :?:
Hinnaltaan niitä saisi edullisemmin (ainakin megaruutta), kuin kaasareita ja koneiden omia boxeja kun kerran saa säätää (riippuen mallista niitä todella myös voi) ei sillä ole tehon kannalta merkitystä. Niin auton kuin moponkin moottoreita saisi helpommin ilman ruiskuosia. :? :roll:
040 7798925
tumpelo
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 637
Joined: 25 Nov 2007, 12:01
Location: Tampere

Re: Syyskokous 2009

Post by tumpelo »

Meitä vissiin pelotti että saa rahalla helposti paljon tehoa (Hestec, Motec ym...). Mutta voidaanhan tätä perustella jo valmiiksi 2014 sääntökokousta varten :) .

Megaruutanhan vois asentaa avuksi originaaliboksille. _mun mielestä_ (huomaa, siis mun mielestä, ei virallinen tulkinta) säännöt sallii vapaan sytkän ja lisäboksin kunhan orkkis boxi ohjaa suuttimia. Antaa kohtuu hyvät vapaudet twiikkailla seoksen kanssa, täysin vapaan syttykartan ja suorasytyn. Ikävyys on tietty se ett joutuu hankkimaan originaaliboksin, josta on kikkailtava ajonesto ym. veke sekä ainakin senverra johtosarjaa tai liittimiä että sen saa kiinni.

T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
mäkkäri
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 340
Joined: 08 Sep 2008, 17:11

Re: Syyskokous 2009

Post by mäkkäri »

Mika kirjotteli jossain viestissä olevansa ens vuonna runkokatsastaja. Onkos muita?
Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Re: Syyskokous 2009

Post by Mika Hirvonen »

Runkokatsastajana jatkaa Markku ja toinen katsastaja on Tuomo Kellosalo. Katsastajien lisäksi on kolme runkotarkastajaa (minä, Tomi ja Kari).
Katsastajat suorittavat virallisen loppukatsastuksen ja tarkastajat toimivat rakentajien neuvoantajina rakennusprojektien aikana.
Tarkempi kuvaus uudistetusta runkokatsatusjärjestelmästä on työn alla ja julkaistaneen lähiaikoina.
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
Post Reply