Contour HD, GoPro ja muut videokamerat
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost expertti
-
- Site Admin
Re: Contour HD
Contouria tuli testattua 35 asteen pakasessa Levilla ja ihan hyvin pelitti. Akkukesto ei tosin ollut samaa luokkaa kuin kesällä.
-
- Site Admin
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
contour ei kuvannu testeissä mitään,velipojjaan kans juteltiin kun roadsportti porukoilla on ollu samaa onkelmaa niin ilmeisesti kameran kiinnitykseen pitää laittaa jotain joustoa johonkin väliin eikä pultata suoraan turvakaareen,jos auto vähänki värisee tekee kamera virtakatkon ja vituks mäni.
laitoin ittelle pakoputkilemmarin jolla kamera on kiinni väliin kumia ja itte kameran semmosten 6mm pultti/kumilutkujen varaan notta josko auttas jotaki.
laitoin ittelle pakoputkilemmarin jolla kamera on kiinni väliin kumia ja itte kameran semmosten 6mm pultti/kumilutkujen varaan notta josko auttas jotaki.
KakeK wrote:Juu näyttivät rallinetis mainostavan maailman parhaanaJa halpa kamera http://www.mstone.fi/tuotteet.html?id=62/653
otin tommosen kameran kokeiltavaksi. ainakin koti testeissä pelannut hyvin. todella helppokäyttöinen. näyttö on kanssa mukava. tosin saatoin laittaa liian kovaan kiinni autoon.
toisena on sitten oikein halpis joka on hankala käyttönen ja huonompi kuva. laitetaan taakse niin ei jää niin paljon todisteita peittelystä

Joo eiköhän noi kamerat kehity huimaa vauhtia ja halvalla rupee saamaan laatukamaa. rupee oleen jo että vaikka rakentais kännykkälle telineen niin sais hd kuvaa kisasta 

Tilasin kans tommosen reilu pari viikkoa sitten ko. firmasta, eipä ole kameraa näkyny täälläpäin?markku wrote:KakeK wrote:Juu näyttivät rallinetis mainostavan maailman parhaanaJa halpa kamera http://www.mstone.fi/tuotteet.html?id=62/653
otin tommosen kameran kokeiltavaksi. ainakin koti testeissä pelannut hyvin. todella helppokäyttöinen. näyttö on kanssa mukava. tosin saatoin laittaa liian kovaan kiinni autoon.
toisena on sitten oikein halpis joka on hankala käyttönen ja huonompi kuva. laitetaan taakse niin ei jää niin paljon todisteita peittelystä
tilasitko leivonmäen toimipisteestä vai kotkasta? postitettavat kai lähti kotkasta. minä sain kameran kalliolta suoraan kun satuttiin yhtäaikaa jyväskylään. kannattaa soittaa ja kysellä missä kamera huitelee. onko hukkunut vai unohtunut lähettää
kamera on toiminut hyvin kaikissa sekoiluissa mitä on kuvattu. ääni kamerassa on hiljainen kun mikki on vesitiiviin kumin alla. mutta eipähän suhise

kamera on toiminut hyvin kaikissa sekoiluissa mitä on kuvattu. ääni kamerassa on hiljainen kun mikki on vesitiiviin kumin alla. mutta eipähän suhise

-
joo kumin alla ei ole liian herkässä toi suhina nääs,contourin ropleema on toi äänen paja suhina vaikka mikki on jotenki suojattu.
-
- Site Admin
Muokkasin vähän omaa Contouria. Siirsin mikrofonin kotelon sisältä pois johdon päähän. Ahvenistolla näkee (tai kuulee) jos vaikka pääsisi tuulen suhinasta eroon.
-
- Site Admin
Tänään Ahvenistolla tuli testattua Contouria ulkopuolisella mikillä ja hyvin toimi. Enää ei pahemmin tuulen kohina häiritse.
-
- Site Admin
Pätkä Ahvenistolta: http://www.youtube.com/watch?v=GY_yl3VDZCU
Mikrofoni siirretty alas ohjaamon puolelle niin ei pahemmin tuuli häiritse.
Mikrofoni siirretty alas ohjaamon puolelle niin ei pahemmin tuuli häiritse.
-
mistä löytyy ilmainen editointiohjelma contour tallennuksille,semmonen millä voi tehra alku tekstejä ja yhdistää tallennuksista osia.
toi kameran oma leikkuri on ihan paska
toi kameran oma leikkuri on ihan paska
-
- Site Admin
Contourilla näyttäis olevan joku uusi ohjelma: http://contour.com/software/storyteller
Itse olen käyttänyt Windowsin omaa Movie Makeria.
-
- Site Admin
Me too! Ihan hyvä minunlaiselle editointi amatöörilleMika Hirvonen wrote:

Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com