Tervehdys

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Post Reply
Jouni Trogen
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Posts: 3
Joined: 26 Apr 2007, 19:21
Location: Vantaa

Tervehdys

Post by Jouni Trogen »

Hämästykseni oli suuri kun löysin tämän foorumin. En voinut kuvitella että Caterham autoja kisataan täällä suomen maassa. Luulin niiden rajoituvan pelkästään Englantiin.
Olen tossa selailut läpi kuvia viime kaudesta ja olen erittäin innostunut vierailemaan ja ottamaan kuvia teidän ensi kaudesta radoilla.
Itselläni ei ole tommosta peliä, mutta kisailen niitä kyllä, virtuaali maailmassa PCllä. Onhan se tietenkin täysin eri asia, mutta varmasti hauskaa kanssa.

Meillä www.wrracing.net on juuri alkamassa kausi 2, menestyksellisen 1 kauden jälkeen. Radat on perinteiset UK radat, mutta kausi 2 mennään muutamalle muu maailman radalle.
Teitä ehkä kiinostaa että ajettiin justiinsa kauden välissä Kemora ja Botniaring kutsu kilpailut uutta kautta odotellessa. Kuulin tänään muuten että Ahvenisto alkaa olla piakkoin valmis myös meille ladattavaksi.
Peli pohjana meillä toimii semmonen PC peli kun rFactor, ja meillä on kunnia pitää mukana ns. modi tekijä itse.
Kausi 1 ajettiin Classic Caterhamia Perjantai iltana ja R500 Lauantai iltana.
Meillä on 24 paikkainen palvelin joka on jo täynnä perjantai illan Academy racerit. Tohon lauanta illan R500 sarjaan on vielä paikkoja auki.
Tulossa on lähi tulevaisuudessa 120 RS, 140 RS ja 165 RS vielä.
Autojen physikan tekijä on tiimissä mukana jotta autot olis mahdollisimman toden tuntoisia kuva ruudun ja hyvän FFB ratin kanssa ajettuna.
Ajopelit ovat tulleet ison harppauksen viime vuosina ja parhaat pelit eivät ole mitään teinipoikien hauskan pitoa. Täällä on paljon iäkkäitä ukkoja (minä 52v) kisaamassa vakavasti mutta hauskaa pitäen yhdessä.

Joten, kun kesä menee ohi ja lumi tulee maahan ja ajofiilistä olis niin tervetuloa kokeilemaan virtuaali maailmaa hyvässä porukassa.
Jos olet kiinostunut ja tarvitset apua niin autan toki alkuun pääsemiseksi.

t. Jouni
Mika Hirvonen
Site Admin
Site Admin
Posts: 1751
Joined: 11 Sep 2006, 16:54
Location: Espoo
Contact:

Post by Mika Hirvonen »

On tullut joskus kokeiltua kyseistä rFactor modia ja ihan kivalta se tuntui. En ole vielä päässyt oikean locostin rattiin, joten realistisuudesta on mahdoton sanoa mitään :)
Olen myös ollut modien tekemisessä mukana. Meidän porukan viimeisin julkaisu oli Megan Trophy 2005: http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... phy%202005
Mika Hirvonen
050-5221976
mhlocost.blogspot.com
hege
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 576
Joined: 03 Sep 2006, 19:56
Location: Helsinki
Contact:

Re: Tervehdys

Post by hege »

Jouni Trogen wrote:Olen tossa selailut läpi kuvia viime kaudesta ja olen erittäin innostunut vierailemaan ja ottamaan kuvia teidän ensi kaudesta radoilla.
Itselläni ei ole tommosta peliä, mutta kisailen niitä kyllä, virtuaali maailmassa PCllä. Onhan se tietenkin täysin eri asia, mutta varmasti hauskaa kanssa.
Tervetuloa kisoihin. Kuvaajille on aina tarvetta!
Eiköhän ton pelin realismille sekä ole mahdollista saada vahvistusta, kunhan joku jossain vaiheessa harrastuksen ohella kerkiää.
Post Reply