kemoralle?
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
kemoralle?
709 on valmis kisaan. tai no ainakin melkein, kaikki säädöt puuttuu yhäa edelleen, mutta ehkä maanantaina mennään käymään kemoralla ja toivotaan että sais tehtyä niille jotain.viime vuoden ongelmana oli auton ajettavuus, toivottavasti ei tänä vuonna. auto joudutaan kuitenkin varustamaan tosi vanhoilla korpuilla joten pito ongelmat jatkunee yhä, mutta kun sais sellaiseen kuntoon että uskaltais ajaa jopa radan reunassa. toivottavasti siihen on löytynyt lääkkeet.
hyvä että 709 on nipussa. valmistuuko 708 veteliin
ilmoittautuminen loppuu jo huomenna
saattaa muitakin olla maanataina menossa kemoraan. tomi? me yritämme malttaa kisa viikonlopun perjantaihin mutta saas nähdä kuinka käy
. toinen autoista senverran sekaisin että olisi kiva kyllä käydä kokeilemassa muutosten vaikutukset.
. onneksi vasta sunnuntaina auton pitää toimia
. jää pe-la aikaa hieroa auto kuntoo ja vaihtaa vaikka kone jos muu ei auta
.
kuinkas muitten autot valmistuuko kemoraan




saattaa muitakin olla maanataina menossa kemoraan. tomi? me yritämme malttaa kisa viikonlopun perjantaihin mutta saas nähdä kuinka käy




kuinkas muitten autot valmistuuko kemoraan



testit kyllä jää täysin minimiin, mutta ei kait näin vanha enään testejä kaipaa.... niin ja pakkohan jonkun on olla viimeinen................................
mutta toivottavasti se en ole minä



-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
- Tero Kellosalo
- Aktiivi
- Posts: 259
- Joined: 18 Sep 2006, 09:03
- Location: Toholampi
- Contact:
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
putelta tulee kuulemma 6x6 teltta ja bussi tai paku.
taidetaan viedä puolivarikkoa näillä vehkeillä
. kun lyödään teltat jonoon tulee mitaksi n 36m
ja välien kanssa vähän enemmän. jos tulee kaksi bussia ja k-auto + pakut niin varovasti arvaten tarvitaan 40-45m tilaa koko revohkalle.
varaas pasi piiiiitkä pätkä narua mukaan perjantai aamuna. ja jotain mihin sitä kiinnittää
.
anteeksi maalaisuuteni. missä kohtaa on öljytalo?
ilmeisesti varikon käytävät on käännetty uusien sähköistysten myötä poikittain. paras näkyväisyys saataisiin suunnilleen siinä missä oltiin viimevuonna mutta ei taida olla siinä enää paikkoja
. helpoimmalla taitaisi päästä jos paikat olis liukkaankelin harjoitteluradan puoleisen aidan vieressä(mikroauto radan puoleisessa päässä). ainakin aikaisin mennessä pitäisi pystyä varaamaan tilaa tarpeeksi nyt kun tiedetään tarve. mistä kaikille kiitokset 
taidetaan viedä puolivarikkoa näillä vehkeillä


varaas pasi piiiiitkä pätkä narua mukaan perjantai aamuna. ja jotain mihin sitä kiinnittää

anteeksi maalaisuuteni. missä kohtaa on öljytalo?
ilmeisesti varikon käytävät on käännetty uusien sähköistysten myötä poikittain. paras näkyväisyys saataisiin suunnilleen siinä missä oltiin viimevuonna mutta ei taida olla siinä enää paikkoja


-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
juup käytiin ajamassa...menomatka ajettiin kilpaa vesisateen kanssa,ilmeisesti voitettiin kun päästiin ajamaan kuivalla radalla.
hommaan rupes löytymään juoni kun sain ensimmäisen kerran renkaisiin lämpöä.ekalla setillä oli vielä ajosuunnasta erimielisyyksiä useasti.
toinen ajo oli jo paljon parempi kunnes kardaani päätti jakautua pituus suuntaisesta poorista kahtia eli ajot loppui siihen.kardaani on ilmeisesti ehjä, poorin lukitus pultti ilmeisesti kadonnut joka teki akseliin toisen liuun kunnes putosi poorilta.
pahiten reissulla sekosi sekundaattori jolla ei saanut aikoja silloin kun meno alkoi maittaa...1.20.4 ainoa onnistunut kellotus.
muuten auto pelittää ja on pikkufiksauksia vailla kemoraan.
hommaan rupes löytymään juoni kun sain ensimmäisen kerran renkaisiin lämpöä.ekalla setillä oli vielä ajosuunnasta erimielisyyksiä useasti.
toinen ajo oli jo paljon parempi kunnes kardaani päätti jakautua pituus suuntaisesta poorista kahtia eli ajot loppui siihen.kardaani on ilmeisesti ehjä, poorin lukitus pultti ilmeisesti kadonnut joka teki akseliin toisen liuun kunnes putosi poorilta.
pahiten reissulla sekosi sekundaattori jolla ei saanut aikoja silloin kun meno alkoi maittaa...1.20.4 ainoa onnistunut kellotus.
muuten auto pelittää ja on pikkufiksauksia vailla kemoraan.

