Jäähdyttimen tekijöitä
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Site Admin
Jäähdyttimen tekijöitä
Pitäisi teettää uusi jäähdytin. Tietääko kukaan mistä kannattaisi lähteä kyselemään?
Re: Jäähdyttimen tekijöitä
jos joku tietäs mistäsais sopuhintaan alumiini kennoa niin minä voisin kyllä niihin päätyjä ja lähtöjä hitsailla
-
- Locost expertti
Tuolta voi kysyä, aikoinaan kun kävin niin oli puhetta et tekevät mittojen mukaan.
TURUN JÄÄHDYTINKESKUS OY
HANKASUONTIE 5
00390 HELSINKI
Puh: 09 34872120
Tollanen tuli kans mieleen Malmilla, tekevät mut mulla ei oo henk.koht. kokemusta paikasta.
http://www.jaahdytinhuoltokinanen.fi/
TURUN JÄÄHDYTINKESKUS OY
HANKASUONTIE 5
00390 HELSINKI
Puh: 09 34872120
Tollanen tuli kans mieleen Malmilla, tekevät mut mulla ei oo henk.koht. kokemusta paikasta.
http://www.jaahdytinhuoltokinanen.fi/
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Uusi jäsen
Hämeestä (Viiala) löytyy ainakin Raatikaisen Ipe.
Erikoishitsaus - Jäähdytinhuolto Raatikainen I Tmi
Nahkatehtaantie 10 37830 VIIALA
Puhelin: 0400 235516 0400 235516
Faksi: 03 5435180
Erikoishitsaus - Jäähdytinhuolto Raatikainen I Tmi
Nahkatehtaantie 10 37830 VIIALA
Puhelin: 0400 235516 0400 235516
Faksi: 03 5435180
040 7798925
Kävin björkmotorsport:illa kattomassa engelsmainnien tekemää (rmd) polon race syyläriä. Mulla oli mukana 704:seen aikanaan teetetty syyläri. Pituus sama korkeus n-20mm paksuus n -15. Paino -3kg. Alaletkun lähdön joutuu kääntämään vinoon. Saattas olla oikeinkin sopiva syyläri locost käyttöön.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
tattista, käympä maantaina tsekkaamassa 

oliskos tämmönen mitään
http://www.ebay.co.uk/itm/DIRENZA-RENAU ... 23284b4d6c
Imppiin tuli saman merkkinen,mutta VW Golffiin tarkoitettu malli.Oli laadukas tuote.
Noita jos jaksaa kytätä niin halvalla saa,omalle jäi hintaa vajaa 100€ sisältäen toimituksen ja tuote oli uusi

http://www.ebay.co.uk/itm/DIRENZA-RENAU ... 23284b4d6c
Imppiin tuli saman merkkinen,mutta VW Golffiin tarkoitettu malli.Oli laadukas tuote.
Noita jos jaksaa kytätä niin halvalla saa,omalle jäi hintaa vajaa 100€ sisältäen toimituksen ja tuote oli uusi

-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
mä kattelin kans tota, ainakaan mulla ei mahu nokkaan on senverta paljon suurempi kun tavis clion syyläri.
noita on kahta eri kokoa, ilmastoinnilla tai ilman. koko on ilmoitettu mutta epäselvästi että kumpimitta on pystyä tai vaakaa tarkoittava...kait sen voi päätellä

noita on kahta eri kokoa, ilmastoinnilla tai ilman. koko on ilmoitettu mutta epäselvästi että kumpimitta on pystyä tai vaakaa tarkoittava...kait sen voi päätellä

juu tarkkana saa olla syylärin valinnassa. keulapalaan ei mahdu kauhean iso syyläri. 704:n teetetty syyläri on niin iso että keulapala pitää laittaa hieman voimaa käyttäen paikalleen. tuo polon syyläri on sen verran matalampi/ohkasempi että uskoisin sen mahtuvan hyvin. alaletkun lähtö pitää kääntää vinoon. pieni homma jos tuntee hyvän alumiini hitsarin.
se mikä ei kerralla pidä se korjataanmarkku wrote:. pieni homma jos tuntee hyvän alumiini hitsarin.

-
- Jäsen
Raisiossa on pätevä jäähdytin seppä. Tekee alumiinista fiksun näköisiä syyläreitä. ja on suht edullinen.
mulla jää varmaan ylimääräiseksi volvon locostiin sopiva syyläri. on jäähdytysteholtaan parempi kuin clion syyläri. olen käyttänyt kumpaakiin. meillä poistui ainakin jäähdytys ongelmat.