Nipussa alkaa olemaan. Eilen savut täysin uudesta koneesta, hyvin pelitti. Muutama hassu juttu vielä ennen sisäänajamista..
-Jarrunesteet+ilmaus
-Perään öljyä
-Kytkimen työsylinteri paikalle
-Etuloksut kiinni
-Sähköjohtojen modauksia
-Alustan säätö kokonaisuudessaan
-Sivupeilit
Jurvassa pinion akseli poikki + kk-laakerit koneesta sököks. Kisojen jälkeen tehtiin alakerta uusiksi jolla ajoin viimevuoden.
Kemoralla heitti vedet ulos molemmissa lähdöissä muutaman kierroksen jälkeen ja eikun varikolle lämpöjen ollessa 120. (Kansi oikastiin ekan kisan jälkeen, mutta eipä auttanut)
Tänään laitoin iskän eilen kasaaman uuden kannen paikalle ja samantien tulille, lämmöt tuntui pysyvän nyt kurissa. Jos huomenna ei sada niin Kemoralle ajamaan testiä. Motivaatio tän katiskan kanssa alkaa hiipua jo lähelle nollaa..
Joops, Tojotan moottori lähti paremmille laitumille, joten se siitä. Mazdalla mennään eikä meinata.
Tällekaudelle tarttis vaihtaa lootaan kolmosen synkro uuteen ja ja ja jos vaikka tulpat vaihtais koneeseen..
Pakoputkipuolelle tulossa jotain kokeiluja.
Samaten alustalle pitää jotain kummaa kehittää, jotta pysyis kurveissakin kaikki rattaat asvaltilla ilman luizua jokasuuntaan..
Kaikesta päätellen tää on ny eka kausi jossa kerkeää reenatakki ennen kisoja
Auto vieläki viimekisan jäljiltä. Huomenna ois tarkotus vaihtaa etutukivarret uusiin, kunhan auto kotiutuu Kannuksesta.. Muutama homma on ennenku radalle pääsee. Saattaa mennä lauantai-aamuun Kemoraan lähtö. NOO ei se niin vakavaa ole.
Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.
Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa....
JK wrote:Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.
Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa....
Miksi vaihtaa luokkaa kun ei saa kun katonpäälle ja hiljemmat vauhdit
JK wrote:Tää jättää Jurvan ja Hämeenlinnan väliin. Syy: motivaatio + mopedi auto. Alastarolla en ole vielä ajanut kilpaa, joten sinne tuun.
Koittais Alastaroon mennessä saada muutettua moottorin kovan väännön hevosvoimiks.. Ja alustahommia pitää vielä "hienosäätää". Luultavasti nuokin hommat jää tekemättä ja samalla kokoonpanolla tullaan. Ajatukset jo kovasti Roadsport A-luokan/Timeattack autossa....
Eihän se nyt käy, kun minä olen koko alkukesän treenannut Jurvaa sillä mielellä, että nyt mennään viimein Jyristä ohi.