
ynnäilin suurimmat muutokset vanhaan :
-100mm korkeammat turvakaaret paremman ajoasennon saamiseksi.
-moottori 20mm ylemmäs rungon pohjan tasalle.tämä oli oikeastaan suurin syy tehdä uusiauto,roikkuva moottori on niin haaverialtis että siihenlystiin tuli mitta totaalisesti täyteen.samalla kantattu/luiskattu/vahvistettu pohjapanssari muuttui suoraksi suksilevyksi.
-vanha pakosarja oli raivostuttavan hankala saada paikoilleen liian tiukkojen laippojen vuoksi,nyt osat otettu r1 vakiosarjasta.lisäksi kylkipellin läpivienti tehty että sarja tulee kokonaisena ulos rungosta
-öljynjäähdytys kloonattu arin ja tommin r1 impeistä,täysin erillinen öljynkierto ulkoisella pumpulla ja flektillisellä jäähdyttimellä.
-keveys, vanha runko oli 2mm seinämällä.kaikki on nyt tehty siihenmalliin että kevennettävää ei ole kun kuskissa,mihinkään Cromo putkiin ei locost autossa viitsi mennä,patarauta is best.
-yleinen huollettavuus.esim pulpetissa ei ole mitään kiinni,pari pulttia irti ja pulpetin alta löytyy kaikki sähköt esiltä.lisäksi moottorin ja apulaitteiden kiinnitys ja sijoittelu tehty huoltoystävälliseksi.
-isompi ratti (hitaampi ohjaus) paremman ajoasennon myötä,vanhaa pikkuruoria kun tuli hämmennettyä liikaakin
-välyksetön yksinkertainen vaihteensiirto laakeroituna

auton nopeudesta ei vielä tiedä tekniikkahan on ennallaan,luulisi 20kg painonpudotus jotain vaikuttavan.lopullista painoa en vielä tiedä,vanha painoi kuskeineen n.605kg