Myytkö käytetyn hinnalla? En usko että itselleni nuo useammat tiedostot olisivat ongelma.
jaa että 330e kerrankäytetty kamera sulle 100e:lla, no ei tullu kauppoja
näemmä nyt filmit tulee sitten omaksi iloksi jatkossa eikä julkaisuun, tallenteiden yhteen liittäminen tai katkominen on ollut jo aikaisemminin tekemätön paikka. just on senverta saanu että ylimääräiset alusta ja lopusta on saanu pois.
käsittämätön asetus moisessa vehkeessä, säätöjä on vaikka kuinka perkeleesti, kaikkee turhaa...mutta tommosta ei sit saa valita.
Erillistä mikkiä en nyt jaksanut viritellä kun kokeilin paria eri kuvakulmaa, joten äänet on surkeat. Kehotan hommaamaan vaikka 20€ "stereo"mikin (kuten mulla) niin saa tuulen suhinat ym. häiriöt pois. Viime vuoden videoissa mikki on ollut kuskin jalkatilassa.
Joku hankaa/jurnuttaa nopeessa vasurissa ja pahasti niinku videosta kuulee...
Sää esti ettei vieläkää päässy kokeileen mitään säätöjä...
parempi "mikki tekniikka" sulla oli kun Markolla, oisko ollu isompi karvalakki?
Varmaa koska mun mikki makso 2,5e ja johto 99c...
Laita tomi ne klipit tuubiin ja yhistä siel yheks. Se on helppoo ja ite käytän sitä ku ei oman koneen tehot ees riitä muokkaukseen..
Kun klipit on tuubissa valitset videon muokkaus ja hiirellä veät klipit jonoon ja painat julkaise. Täts it
Testasin tota Tuubin muokkausohjelmaa, onnistuuhan sillä aikas kivuttomasti klippien liittäminen.
Arkistokuvaa 14 vuoden takaa... https://www.youtube.com/watch?v=vnP0lyH7jE8
Tomi Jutila wrote:älä testaile ku heti alkaa mopokeuliin
Mul on aina ollut ongelmana et mopo lähtee käsistä
ajoitko tossa itse. jos ajoit "niin ei ihme jos jätkällä on perstuntuma locostiin heti kohdallaan" siinäkin on tarkka painopisteen löytäminen kuten myös tuossa on vielä tarkempaa mutta kun sen löytää ja sisäistää itselleen niin tulee hyvää jälkeä ite en pystys tuohon mitenkään. mutta tiesti harjoittelemalla aina oppii uutta
Pikkupojasta asti harjoiteltu, myöskin kippurasarvi Helkamalla . Siitä sitten kauramoottori vaihtui pikku hiljaa mopoista isompiin. Sama kikkailu kumminkin jatkui oli sitten alla 50cc tai 1000cc. Saahan tuota aika paljon harjoitella et menee tyylillä, en kumminkaan kellekkään suosittele
ite en tiiä kun yhen kaverin joka veti 250cc grossila. nosti ykkösellä keulan pystöön ja veti kuutoselle asti samalla vedolla ja jatko niiin kauan kun tarvi veti mutkatki hiljensi vauhtii vaan vähän
olen yrittänyt sitä näihin mukaan kun siltä näyttää onnistuvan kaikenlainen auton kruisailu
mut ei ole vielä rahallisista asiosta päässy harrastepuolleelle
on ollu kyllä mulla teippi ponsorina jo vuosia ja testannutkin locostia mutta hävis yllättäin reilut 2sec. kemoran ringillä vaikka enduautolla tapeltiin herruudesta samalle kymmenykselle.
kippo wrote:ite en tiiä kun yhen kaverin joka veti 250cc grossila. nosti ykkösellä keulan pystöön ja veti kuutoselle asti samalla vedolla ja jatko niiin kauan kun tarvi veti mutkatki hiljensi vauhtii vaan vähän
Nyt tiedät toisenkin lahopään Tosimies käy koko kasetin läpi...
500cc 2t-crossi millä ajoin aikoinaan supermotoa, nosti kaasusta suurimmallakin vaihteella, vaikka oli vaihdettu pidemmän välitykset. Vauhdilla ei ollut merkitystä...kunnioitusta herättävä laite .