Historic Grand Race 2014
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: Historic Grand Race 2014
Hei ne kootut selitykset kuului sinne eri topiciin.
-
- Ron Champion
Nyt on kahdeksen eli seitsemän autoa. Eikös meitä ollut sama määrä Jurvassa? Vielä on kolme tuntia aikaa ilmoittautua.kippo wrote:nyt vaikuttaa pahalta että on pohjanoteraus sitte vuoden -06 jälkeen en tiiä riippuuko nyt näinpaljo hinnastaTomi Jutila wrote:taitaa kaikki jo olla siellä.KakeK wrote:Hopi hopi ilmot päättyy illalla. vasta 6 nimeä listas
ihte olisin tullu jos auton olis joku kasannu valmiiksi
-
- Site Admin
Yhdeksän nimeä jo listassa.
Mä jo menin innoissani kattoon onko mika laittanu nimen listaan mutta ei
ei pysty ei kykene laatikko vielä palasina öljynlauhdi systeemi tekemättä koneeseen lisätuentaa pitäs tehdä kallistuksen vakaaja tekemättä sittenkun koko paketti on kasassa niin säätö penkissä kun kone on ihan uusiksi tehty ja uusi lamdan asennusMika Lindqvist wrote:Onks nii paljo ettei kerkee kasaa paikanpäällä?kippo wrote:nyt vaikuttaa pahalta että on pohjanoteraus sitte vuoden -06 jälkeen en tiiä riippuuko nyt näinpaljo hinnastaTomi Jutila wrote:
taitaa kaikki jo olla siellä.
ihte olisin tullu jos auton olis joku kasannu valmiiksi
jos nää on niitä koottuja selityksiä niin olkoon sitten
ja jos vielä lisätään niin rehunteko aika ja autokouluu huomisesta eteenpäin ja puintiaika painostaa päälle
-
- Site Admin
No jos Kippo ei uskalla kerran tulla niin miten mä voisin uskaltaa.KakeK wrote:Mä jo menin innoissani kattoon onko mika laittanu nimen listaan mutta ei
Uskaltaminen ja kerkeeminen ruuvata on kaksi eri asiaa jos tekee kahta työtä päällekäin niin päivästä loppuu vaan yksikertaisesti tunnitMika Hirvonen wrote:No jos Kippo ei uskalla kerran tulla niin miten mä voisin uskaltaa.KakeK wrote:Mä jo menin innoissani kattoon onko mika laittanu nimen listaan mutta ei
-
- Ron Champion
Hä? Kolmivuoroa vaan! 8h palkkatöitä, 8h kotihommia ja 8h kilpa autoa... Koitappa sitä vaan tehdä Miamista käsin... se vasta haasteita tuokippo wrote:Uskaltaminen ja kerkeeminen ruuvata on kaksi eri asiaa jos tekee kahta työtä päällekäin niin päivästä loppuu vaan yksikertaisesti tunnitMika Hirvonen wrote:No jos Kippo ei uskalla kerran tulla niin miten mä voisin uskaltaa.KakeK wrote:Mä jo menin innoissani kattoon onko mika laittanu nimen listaan mutta ei
[/quote]
No jos Kippo ei uskalla kerran tulla niin miten mä voisin uskaltaa. [/quote]
Uskaltaminen ja kerkeeminen ruuvata on kaksi eri asiaa jos tekee kahta työtä päällekäin niin päivästä loppuu vaan yksikertaisesti tunnit[/quote]
Hä? Kolmivuoroa vaan! 8h palkkatöitä, 8h kotihommia ja 8h kilpa autoa... Koitappa sitä vaan tehdä Miamista käsin... se vasta haasteita tuo [/quote
Tota maksimii kotoo koitetaan mutta kaikille sekään einkelpa
Vissiin sitä on vaan vuosien varrella laskistynut
Tai olisko henkilokohtainen taloustilanne muuttunut että joutuu hetken vetää happea
No jos Kippo ei uskalla kerran tulla niin miten mä voisin uskaltaa. [/quote]
Uskaltaminen ja kerkeeminen ruuvata on kaksi eri asiaa jos tekee kahta työtä päällekäin niin päivästä loppuu vaan yksikertaisesti tunnit[/quote]
Hä? Kolmivuoroa vaan! 8h palkkatöitä, 8h kotihommia ja 8h kilpa autoa... Koitappa sitä vaan tehdä Miamista käsin... se vasta haasteita tuo [/quote
Tota maksimii kotoo koitetaan mutta kaikille sekään einkelpa
Vissiin sitä on vaan vuosien varrella laskistynut
Tai olisko henkilokohtainen taloustilanne muuttunut että joutuu hetken vetää happea
Hyvinhän sinne taas tuli autoja.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
maksussa oleva viite xxxx ei toiminu joten laitoin terveisiä viestiin?
ny oli viimevuoden "partasen tapauksen" johdosta oikeen erikseen mainittu ettei kisapaikalla voi jälki ilmoa toiseenlähtöön jos ei ole ennakkoon maksanu kun yhden lähdön. tästä kiitettäkööt viljo-mattia.
ny oli viimevuoden "partasen tapauksen" johdosta oikeen erikseen mainittu ettei kisapaikalla voi jälki ilmoa toiseenlähtöön jos ei ole ennakkoon maksanu kun yhden lähdön. tästä kiitettäkööt viljo-mattia.
-
9 kuskia, siinä mitää hyvää ole.pasi.t wrote: Hyvinhän sinne taas tuli autoja.
Tarkoitin kokonaismäärää. Onneks muilla luokilla ei ole raha niin tiukilla.
-
kilpailija infosta:
Varikkoalueella on
majoittuminen kielletty, joten myös matkailuautot ja -vaunut on syytä jättää varikkoalueen ulkopuolelle.
NO VITTU niin varmaan, älkää nyt sitten missän tapauksessa ruvetko siirtämään yöpaikkojanne varikon ulkopuolelle. JO ON SAATANA etteikö sinne muka huoltoautot mahdu. alkuun ängetään vailla järjenhäivää autot kyljet vastakkain ja loput on mitensattuu. poliisivoiminko ne rupeaa autoja ulosheittelemään, meilläkin matkailuautossa on KAIKKI ruoka/vaatehuolto ja lepotilat... jaa että poltinahontieltä käsin ruvetaan käymään syömässä ja ajovarusteita pukemassa. EI todellakaan.
Varikkoalueella on
majoittuminen kielletty, joten myös matkailuautot ja -vaunut on syytä jättää varikkoalueen ulkopuolelle.
NO VITTU niin varmaan, älkää nyt sitten missän tapauksessa ruvetko siirtämään yöpaikkojanne varikon ulkopuolelle. JO ON SAATANA etteikö sinne muka huoltoautot mahdu. alkuun ängetään vailla järjenhäivää autot kyljet vastakkain ja loput on mitensattuu. poliisivoiminko ne rupeaa autoja ulosheittelemään, meilläkin matkailuautossa on KAIKKI ruoka/vaatehuolto ja lepotilat... jaa että poltinahontieltä käsin ruvetaan käymään syömässä ja ajovarusteita pukemassa. EI todellakaan.