PK 722 FIN
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Ron Champion
Re: PK 722 FIN
no sen lapun mistä näkee että on heittäny vähätkin olemattomat rahat hukkaan..
-
- Ron Champion
Jaa niin dynolapusta on puhe.Mika Lindqvist wrote:no sen lapun mistä näkee että on heittäny vähätkin olemattomat rahat hukkaan..
Älä ny ainakaan paa esille jos tulee vähäkään yli 150hv kun eihän sitä tiedä mitä noi yamaha miehet keksii sitte sun hidastamiseksi. Sen ainakin tietää että jos on yli 180 niin ne on hätää kärsimässä
Eihä kukaan muu yamaha miehistä ole tohtinut laittaa penkki lappua julkiseksi kuin antti koska ilmeisesti sillä vain on pysyny tehtaan ilmoittamissa lukemissa tehot tai sitte se on vaan se joka näytetään julkiKakeK wrote:
Moro!
Tuleeko tähän koneeseen kaasarit + jakasytkä vai miten? Omega männät?
t, Ari
Tuleeko tähän koneeseen kaasarit + jakasytkä vai miten? Omega männät?
t, Ari
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
tässäpä tämä R1 dynolappu, eipä sitä kukaan ole aiemmin pyytänytkippo wrote:Eihä kukaan muu yamaha miehistä ole tohtinut laittaa penkki lappua julkiseksi kuin antti koska ilmeisesti sillä vain on pysyny tehtaan ilmoittamissa lukemissa tehot tai sitte se on vaan se joka näytetään julkiKakeK wrote:
huom vuodelta 2010 kun ei ole senkoommin rullilla käyty eikä mikään ole muuttunut, samat käppyrät on tullut vaikka mitä on kokeiltu. eipä nuista vakioista irti määrääsä enempää lähe, ei auton eikä pärrän koneesta. molempia kokeiltu.
tämän viidenvuoden aikaan olen kyllä aikamonelle sanonut mitä näistä irtoaa.
edit: ton hoikkuuspiikin säädin ihan itte pois persdynolla ja/tai plx lambdalla eli jokune humma voi olla enempi.
- Attachments
-
- dynolappu 001.jpg (925.08 KiB) Viewed 3940 times
ei muutakun lisää painoa tomille että sarja tasottuu kun tehoa on 163 ja painotus on 150hv mukaan
Ja Kipolle ku silläki näyttää olevan yli 200 heppaa.
Tehän porukalla jo määräsittä mulle lisää jos ajan ensvuonna samalla kalustollamäkkäri wrote:Ja Kipolle ku silläki näyttää olevan yli 200 heppaa.
-
- Ron Champion
-
- Ron Champion
ja ny ite sitte läppään nuo suorat venttiilit noihi vakio seeteihi. racing seetit o niitä varte jollo kolmejapuol sataa joutilasta...
- Attachments
-
- 20150802_193737.jpg (1.66 MiB) Viewed 3797 times
Toivottavasti tekijällä oli virtauspenkki käytössä. Summamutikassa kansista ei tahdo tulla hyviä
.

Opelin kansi on suht helppo
Oon pari tehnyt Tonille, toki turbo käyttöön. Laskennallisesti tuli 200+ hv, kun muutetaan perus tehoksi. Tai sitte oli vain tuuria.

-
- Ron Champion
sormikopelolla ja sittenku joka reikä tuntuu hyvältä ni seo siin...
tolla reseptillä sano tehneensä hommat mutta vielä jäi epä selväks mitä se mun kannelle teki
tolla reseptillä sano tehneensä hommat mutta vielä jäi epä selväks mitä se mun kannelle teki