Okei eli tunnelmia toisesta kisaviikonlopusta. Perjantaina pari ekaa vetoa meni rataan tutustuessa, mutta suht nopeasti rata tuli tutuksi ja päästiin kokeilemaan pieniä muutoksia autossa. Auto tuntui koko ajan paremmalta vaikka ajat ei parantuneet viilenevän sään takia. Päivän vikassa vedossa tuli ikävä yllätys kun vasen alatukivarsi petti takasuoralla ennen las palmasin jarrutusta. Hieman ohjattavuus kärsi kun pyörä nojasi kylkipeltiä vasten

Harjoitusten jälkeen käytiin hakemassa raato takaisin varikolle. Isot kiitokset kaikille avusta! Varikolla selvisi, että myös oikea tukivasti oli murtunut samasta kohtaa.
Onneksi paikalla oli mestarihitsaaja Kippo, joka parsi tukivarret kuntoon. Taitavat olla nyt paremmat kuin uutena
Perjantaista jäi positiivinen kuva vaikka ajot loppuikin ikävään yllätykseen. Auto tuntui kilpailukykyiselä vaikka ei olla päästy testaamaan Ahveniston jälkeen.
Lauantaina harjoitus ja aika-ajo meni liukastellessa märällä radalla. Auto ja kuski ei oiken löytänyt vauhtia märällä radalla. Lähtöruutu kisaan taisi olla kymmenen ja locostien 3. Itse kisaan rata ehti osittain kuivua ja autokin tuntu istuvan käteen paljon paremmin. Onnistuin nousemaan yleiskilpailun kolmanneksi (ilman tönimistä

) ennen tokavikan kierroksen spinniä. Yritin ottaa Jarkkoa kiinni ja ilmeisesti takapyörä osui johonkin märkään kohtaan ennen jarrutusta. Onnistuin vielä vikalla kieroksella paikkaamaan ohittamalla Teron Las palmaissa, joten spinnistä ei ollut sitten mitään haittaa.
Hyvää vääntöä oli kisassa monen kanssa. Tomista taisin mennä kerran ohi pääsuoran jarrutuksessa ja tomi yritti samaa kahdesti, mutta ei ihan onnistunut. Pientä kontaktia tuli takaapäin, mutta onneksi pysyttiin radalla.
Maalissa Locostien 2. ja taisi tulla Locostien nopein kierros, joten ihan jees.

Pari Locost "ekaa" tuli viikonoppuna.
Eka spinni, eka keskeytys radalle, ekaa kertaa ajo märällä radalla, ekat klommot takakontissa ja eka nopein kierros kisassa.