kotisivuista

Video sekä kuva osasto

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen

Post Reply
pasi.t
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 986
Joined: 14 Jul 2006, 18:39

kotisivuista

Post by pasi.t »

:?: meillä olis tarkoitus saada "paremmat" kotisivut.
saisko aiheesta vinkkiä, mihin kannattais tehdä, saako itse tehtyä, mitähän mahtais maksaa. tällä hetkellä meidän kotisivuja ei voi googlettaa kun ne on tollasessa ositteeessa http://www.trtracing.tk/
mikä neuvoksi? kiitos vastauksista jo etukäteen :idea:
Johan Svahn
Site Admin
Site Admin
Posts: 624
Joined: 16 Jun 2006, 07:59
Location: Pietarsaari
Contact:

Post by Johan Svahn »

http://www.one.com/en/

Minun omat sivut (blogi) ja Locostin sivut ovat One.com serverillä. Molemmat ovat 3000mb vaihtoehto ja maksaa alle 35€ /vuosi. Ensimmäinen vuosi kalliimpi koska liittymismaksu. Kuva albumi ja blogi kuuluu pakettiin ja rajattomasti s-posti tilejä.

Jouluterveisin
:) J.
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
hege
Ron Champion
Ron Champion
Posts: 576
Joined: 03 Sep 2006, 19:56
Location: Helsinki
Contact:

Re: kotisivuista

Post by hege »

Johtuuks sivuston mainospopupit one.com palveluntarjoajasta?

Ajattelin vaan kun itseäkin kiinnostaisi vaihtaa nykyinen 50mb levytila vähän isompaan.

Niinjoo, vanhat locostfoorumit näkyy vieläkin googlessa vaikka ne on .tk päätteellä eikä sisältöä oo enää mitenkään, eli tuskin tosta .tk päätteestä luopumalla pääsee automaattisesti googleen.
multanen
Aktiivi
Aktiivi
Posts: 147
Joined: 28 Dec 2007, 12:34
Location: Joensuu

Re: kotisivuista

Post by multanen »

hege wrote:Johtuuks sivuston mainospopupit one.com palveluntarjoajasta?
Jos puheena on locostfinland.com etusivu niin uskoisin että pop-upit lähettää Webstatin laskuri (pitäisi näkyä neliönä etusivun vasemmassa alalaidassa).
Googlella olisi parempi ilmainen laskuri, "analytics". Itse käytän myös webstatia mutta maksullisena jolloin popupeja ei tule.

Ilmoitin nuo pasi.t:n sivut huvikseen googlelle (saa nähä ilmaantuuko lähiaikoina... vai lienettekö jo ilmoittanut ne..? Löytää se Google kyllä muutenkin kun jaksaa odotella).
Post Reply