
3.65 perä välitykset
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
3.65 perä välitykset
jos teetän ladan perävälityksiä 3,6-3.7 niin olisiko muita halukkaita ottajia? haluaisin kuitenkin pikkusen tiukemman kun fordin 3.54 että saatas kilpailullista etua
.enkä kuitenkaan uskalla ajaa niin kovaa kuin kulkis. ladan lukkoja saa kuitenkin kaksi foordin lukon hinnalla.

-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
kiinnostaa kyllä. ja jos jollain on ylimääräisiä lukkoja niin tänne voi tarjota. lukkoon vaihdossa voin tarjota vaikka näyttävät kisateippaukset locostiinne.
Mika
Mika
0505932142
www.ratataksi.com
www.ratataksi.com
onkos muuten mikan porssessa ollu tiedonkeruu kiinni
onko minkälaisia huippunopeuksia mitattu
vetelissä kun oli tutka ei tainnu 200km ylittäjiä paljon olla. mun 704:sen huippu kun oli 195 tai jotain eikä kukaan suoran päässä tullut ohi. muutenhan olin pujottelukeppinä.
mulle riittää kyllä nopeus jonka 3.9 välitys antaa jos ei helpolla saa teetettyä 3.7.


mulle riittää kyllä nopeus jonka 3.9 välitys antaa jos ei helpolla saa teetettyä 3.7.
Last edited by Anonymous on 06 Dec 2006, 19:47, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
taidamme siis tyytyä ensikesänä 3.9 välitykseen ja nopeuteen 193. jos nyt aivan jalkoihin jäädään niin keksitään sitten jotain
. kannattaa kerätä kaikki 3.9 välitykset mitä vastaan tulee talteen. hintahaitari tuntus olevan 20-50e. mulle tulee täydellinen murikka 3.9 välityksellä varalle kisoihin mukaan ja 5.1 välityksellä oleva murikka kulkee edelleen mukana. molemmissa tietysti lukko
. ja tietysti jos joltain hajoaa perä niin ovat käytössä.


Ohjatkaa meille jos joku tarjoaa noita 3.9 välityksiä tai lukkoja. Siis heti kun itse olette omanne saaneet hankittua
En laita erikseen ostoilmoitusta.
Mika

Mika
0505932142
www.ratataksi.com
www.ratataksi.com
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
meil pitäisi olla ilmoituksia vaikka missä
. keräilen talteen vastaan tulevat ja jaetaan sitten tarvitseville jos löydetään tarpeeksi
.
mitenkähän locost etenis ilman lukkoa
olisi ainakin nöyrempi kurveissa. osa välityksistä tulee murikan kanssa ei tarttis kun pultata kiinni.
kannattaa laittaa kaikki välitykset hyllyyn kun porukka rupee laittaan suoralla vitosella (nelosella) olevia laatikoita niin ne tarvii jotain 4.3 tai vastaavaa


mitenkähän locost etenis ilman lukkoa

kannattaa laittaa kaikki välitykset hyllyyn kun porukka rupee laittaan suoralla vitosella (nelosella) olevia laatikoita niin ne tarvii jotain 4.3 tai vastaavaa
Ei toi mulle mikään ehdoton toi lukko ole. Uskon lokostin taipuvan vaan nätimmin mutkaan ilman. Mutta toi 3.9 on kyllä ehdoton.
Mika
Mika
0505932142
www.ratataksi.com
www.ratataksi.com
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
uskon että Locosti voisi ajaa ilman lukkoa. Mutta silloin etupää (jouset ja kallistuksen vakaaja) täytyy olla todella jäykkä ja taas perä paljon pehmeämpi. Esim. Formula Ford ajetaan ilman lukkoa. Etupään droop noin 0 mm!! Mutta FF on taas formula ja Locost ei voi verrata suoraan formulaan.. 

Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer