ratahan on ehdottomasti suomen paras.

viikonloppu alkoi jo torstaina varsin kosteissa merkeissä
perjantain vapaat treenit jäi muutamaan kierrokseen kun koneen lämmöt nous ja huohotti voimakkaasti öljyä kerääjään,padan vaihto sujui ehtoolla jo rutiinilla.
lauantai warmup tuntumaa ja vaihdepaikkoja hakien.aika-ajoon yritystä ja toivoen ettei mottiin tuu mitään kun vara pannut on kotona...niinpäniin tuomaritornille kutosella täydet kun öljynjäähdyttimen laipasta öljyt takarenkaalle,välittömästi hirveessä kulmassa kantilta ulos ja varsin sähäkät rattisulkeiset saadakseni pysyyn kosla ratalla.jälkiviisaana olis pitäny laittaa pelit heti seis mutta ajoin ratavarikolle josta tuli reklamaatiot jopa kilpailun johtajalta alkaeen




varikolla öljymäärän tarkistus propusta joka oli tasan nolla,koneeseen rasvat ja kisaan kun ei ollut kolmatta konetta mukana.
kisa oli jännä ja tiukka tosin vain subbejen kaa,mika meni menojaan.kumpuesko tuli lähtösuoran pääs takapyörään kun en kerinny kattoon peiliä kun olin keskittynyt svenssoniin,lokari savus aikas voimakkaasti renkaaseen joten vika kierros höllöten maaliin locojen kakkosena.vielä parcfermessäkin luulin ajaneeni takapyörän sisäkurvin kaiteeseen kunnes markku sano että onks täällä mintunvihreet kaiteet,ei ollu mutta eskon subbe on.


toka erä sateella oli taas hitaastiajokilpailu.mikan perään startista,svenssonin ja pietilän annoin mennä kun olivat nopeempia ja menivät mikastakin ohi.sit hiillostaan mikaa ja varikon kohdalla ohi sen jälkeen vaan jäitä hattuun ja ajella rataa myöten maaliin.pasi tuli aika vahvasti loppua kohden peileihin mutta pysy just takana vaikka ajoin tosi varmasti (hiljaa) ettei mee pihalle.
kone ilmeisesti öljykuivuudesta huolimatta ehjä,kait se olis jo mossahtanu parin kisalähdön ja warmupin ajoilla.