-Vaihteisto Toyota W50 ilman keppiä ja kytkinkoppaa kuivana pulteineen ja kumityynyineen (1,2 kg) 41,5 kg
-Kytkinkoppa edelliseen hydraylisella painelaakerilla (Tilton) letkuineen 5,2 kg
-Erikoisvalmistettu vauhtipyörä starttikehällä ja PO kytkimellä (180mm) levyineen + vauhtipyörän pultit 3S-GE isompi halkaisija 8,4 kg
-Laturi Toyota Corolla (pienin vakio) 3,2 kg hihnapyörällä
-kansi ilman nokkia kokonaisena venttiileineneen + ruisku ilman elektroniikkaa, plenumia ja läppärunkoa 20,6 kg
-nokat 2kpl yhteensä 3,6kg
-lohko kokonaisena sumppupumpulla, letkuilla ja hihnapyörillä 82 kg
-startti pultteineen 5kg
Moottori yhteensä noin 82+20,6+3,6+8,4+3,2+5=120 kg
Eli tässä mallia mopoilijoille, kampiakselin ja kardaaniyoken välissä rautaa 55,1 kg ..........
Moottorille ei henkilövaaka riittäny sumppupumpun kanssa

Houkutteli tuossa amuliininen Volvon suorakytkentä, painonsäästö noin 215€/kg. Antaahan olla, W50 ei tartte kuin pääakselin laakerin ja nelosen synkron


Edit lisätty painoja, alustavasti moottori ja vaihteisto 162 kg....
T