Peltivanteet.
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Jäsen
Peltivanteet.
Ajaako joku peltivanteilla locost hengessä? ovat nimittäin tulossa muotiin uudelleen 

-
- Site Admin
Re: Peltivanteet.
Ainakin Aeron peltivanteita on käytössä.
jep. me käytämme aeroja.
-
- Jäsen
jos tuo 75e kpl maksaa vielä aerot niin menee aika samoihin jos veis sierran tai pösön vanteet vannepajalle levennykseen 45e kpl + hiekkapuhallus + maalaus päälle niin ei paljon kannata itse tehdä.
Paitti itte tehden tulee aina parempaa 
T

T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Jäsen
Ja kun itte vielä hitsaan ne niin se antaa oman lisäjännityksen 180kmh vauhdissa. 

-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
eiks tohon aeron 75e hintaan kuulu muutaman millin pystyheitto, riippuen minä viikonpäivänä on valmisettu

kaikista merkeistä löytyy epäonnistuneita vanteita. hyvällä tuurilla saa hyviä ja huonolla sitten erittäin huonoja. normaalejakin tulee ajoittain vastaan.
aeroilla ajaa montakertaa mutkantaakse näkymättömiin
. hinta/laatu suhteeltaan locost luokkaan sopivia. itselevitetyistä voi olla isompi työ saada niin suoria että voi ajaa 190-200 pääsuoran päähän. paino kannattaa ottaa kanssa huomioon vanteita valitessa.
aeroilla ajaa montakertaa mutkantaakse näkymättömiin

eikös tasapainoitus koneet ole tehty juuri tuota varten tuskin ainutkaan vanne/kumi menee heittämällä ilman painoja jos niin käy kannattais rueta lottaanTomi Jutila wrote:eiks tohon aeron 75e hintaan kuulu muutaman millin pystyheitto, riippuen minä viikonpäivänä on valmisettu
-
- Ron Champion
Ja reilumalla hinnalla saa aitoon compoon saman pystyheiton, että kumpi sitten on järkevämpää?Tomi Jutila wrote:eiks tohon aeron 75e hintaan kuulu muutaman millin pystyheitto, riippuen minä viikonpäivänä on valmisettu

-
- Jäsen
Mitä vanteen painoon tulee onko suurta eroa Compolla ja Aerolla?
ja mikä on suurin tai pienin ET mitä uskaltaa peltivanteeseen laittaa jos ne leventää/kääntää itse?
Eli kun etäisyys vanteen ulkoreunasta sen kiinnitys pisteeseen kasvaa, niin vanteen keskiöön kohdistuva vipuvarsi kasvaa.
Mikä noissa aeroissa on ET?
ja mikä on suurin tai pienin ET mitä uskaltaa peltivanteeseen laittaa jos ne leventää/kääntää itse?
Eli kun etäisyys vanteen ulkoreunasta sen kiinnitys pisteeseen kasvaa, niin vanteen keskiöön kohdistuva vipuvarsi kasvaa.
Mikä noissa aeroissa on ET?
-
- Site Admin
Aeroa saa aika monella eri ET:llä.
13"x8" Aerot painaa noin 6,5kg
Compon CRX on 5,5-6kg leveydestä ja offsetista riippuen.
-
- Jäsen
eipä ole hirmu suurta painoeroa noilla, pistää miettimään vanne valintaa. mutta eipä se ole niin ajankohtaista vielä.Mika Hirvonen wrote:Aeroa saa aika monella eri ET:llä.