ahvenisto 06
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
ahvenisto 06
kuulin huhun että ahvenistolle saattaisi ehkä tulla yksi viimekauden auto vierailevan tähden ajamana . sture,jarkko ja minä ilmeisimmin tullaan. saataisko mukaan ketä joukosta toni,jarkko,petri,kennet? muiden autoilla ei taida olla pienintäkään mahdollisuutta . tämä on hrf hienoin tapahtuma suomen hienoimmalla radalla .
Kyllä Jarkon auto pitäis olla valmis ahvenistolle, jos ei vain jarkon emäntä saa startti käskyä sitä ennen. Huhut kertoo, että sillä odotetaan lisää neppis kuskeja.
Onko kukaan hypellyt neppiksen etu runkoputken päällä? Meillä on 300set etujouset jotka pohjaa kun 85 kilonen kaveri siinä hyppii?? Ja mitä liikettä eturenkaat tekee, oikein päätä huimaa kun ajattelee 200 lasiin ja keula rupeaa pomppimaan. On muutettu ohjaus ylemmäksi ja varret on suorassa. Taitaa olla viisainta laittaa kiinteät etulokasuojat ettei nää renkaita.
Onko kukaan hypellyt neppiksen etu runkoputken päällä? Meillä on 300set etujouset jotka pohjaa kun 85 kilonen kaveri siinä hyppii?? Ja mitä liikettä eturenkaat tekee, oikein päätä huimaa kun ajattelee 200 lasiin ja keula rupeaa pomppimaan. On muutettu ohjaus ylemmäksi ja varret on suorassa. Taitaa olla viisainta laittaa kiinteät etulokasuojat ettei nää renkaita.
mää haluan nähdä sen 85kg kaverin joka hyppii siinä putkenpäällä 200 vauhdissa . mulla on 325 jouset kiinni mutta ahvenistolle vaihdetaan 350 kun iskareiden kulmat muuttu jurvaan. vaikka jurvan pääsuoran päässä on pahat röykyt just ennen jarru paikkaa en huomannut että keula olis hyppinyt. kyllähän hammastanko pitää olla suorassa ja suhteessa alatukivarteen.
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
Grand Race:in kotisivut http://www.historicrace.fi/HGR06.htm
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
olis pitäny jättää ahvenisto väliin. kaikilla jotain murheita viikonlopun aikana.
lauantai itseltä ihan kohtalainen vain 2 sekunttia puuttui ajasta. pojat totutteli rataan aivan aikataulussa. sturella koneen ilmansaannissa murheita. kellosalon autosta petti kansipahvi ennen aika-ajoa mutta aika kuitenkin. pahvi vaihdettiin illalla.
sunnuntain lämmittely paljasti karun todellisuuden. sturen autosta meni ilmeisesti kone. mun oma kone vasemmalle kääntyessä lopettaa käymisen (ihan kuin menisi rajoitin päälle, jota ei ole) suorilla ja oikealle kääntyvissä mutkissa menee hyvin. lisää aikaa hukassa 2,5s.
eka kisassa yritin vain päästä maaliin. pojilla oli pyörähdyksiä mutta kaikki maaliin.
toinen lähtö oli tapahtuma rikas. lähtö onnistui hyvin kaikilta mutta varikkomutkassa kolis, olin rintarinnan subarun kanssa ja kaveri päätti kääntää sisään molemmat pyörähti. kaikki meni ohi. ei muuta kun perään. kipolta hirtti kaasu päälle josta johtuen jarrulla piti vauhtia hillitä. pääsin helpolla ohi ja näkö yhteyteen kaksikkoon kellosalo/tervola pääsuoralla. kellosalolla meni jarrutus pitkäksi pääsuoran päässä. kaiteeseen osui sen verran että katkes tukivarsi. runko säilyi ehjänä joten sulake toimi kuten pitikin. tervolalla valui varikkomäessä hieman leveäksi sinne kylvämäni hiekan takia joten pääsin ohi sisäreunaa pitkin. loppu kilpailu oli köröttelyä käyntivikaisella autolla. ajat vain huononi koko viikonlopun.
lauantai itseltä ihan kohtalainen vain 2 sekunttia puuttui ajasta. pojat totutteli rataan aivan aikataulussa. sturella koneen ilmansaannissa murheita. kellosalon autosta petti kansipahvi ennen aika-ajoa mutta aika kuitenkin. pahvi vaihdettiin illalla.
sunnuntain lämmittely paljasti karun todellisuuden. sturen autosta meni ilmeisesti kone. mun oma kone vasemmalle kääntyessä lopettaa käymisen (ihan kuin menisi rajoitin päälle, jota ei ole) suorilla ja oikealle kääntyvissä mutkissa menee hyvin. lisää aikaa hukassa 2,5s.
eka kisassa yritin vain päästä maaliin. pojilla oli pyörähdyksiä mutta kaikki maaliin.
toinen lähtö oli tapahtuma rikas. lähtö onnistui hyvin kaikilta mutta varikkomutkassa kolis, olin rintarinnan subarun kanssa ja kaveri päätti kääntää sisään molemmat pyörähti. kaikki meni ohi. ei muuta kun perään. kipolta hirtti kaasu päälle josta johtuen jarrulla piti vauhtia hillitä. pääsin helpolla ohi ja näkö yhteyteen kaksikkoon kellosalo/tervola pääsuoralla. kellosalolla meni jarrutus pitkäksi pääsuoran päässä. kaiteeseen osui sen verran että katkes tukivarsi. runko säilyi ehjänä joten sulake toimi kuten pitikin. tervolalla valui varikkomäessä hieman leveäksi sinne kylvämäni hiekan takia joten pääsin ohi sisäreunaa pitkin. loppu kilpailu oli köröttelyä käyntivikaisella autolla. ajat vain huononi koko viikonlopun.
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
Markun kisavideo Huom! Markku sai varoituksen pyörähdyksestä.. Olivat ehdottaneet mustaa lippua.. Ehkä hän ohitti väärältä puolelta..
Kisavideo 2
(QuickTime) Jos teillä ei ole QuickTime koneella niin pätkät eivät toimi!
Kisavideo 2
(QuickTime) Jos teillä ei ole QuickTime koneella niin pätkät eivät toimi!
Last edited by Johan Svahn on 01 Sep 2006, 08:40, edited 2 times in total.
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
Markun videot lähdöistä olivat erittäin hyviä. Olisin mielellään katsellut ajamista pitempäänkin. Jos noista linjoista tulee varoitus, niin pistää vähän ihmettelemään
Mikäköhän Sturen moottorista hajosi?
Mikäköhän Sturen moottorista hajosi?
--==http://www.pmc-motorsport.com==--