Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
Jotkut kuulemma kääntää näytön ylösalaisin.
Videoeditointiohjelmissa pitäisi löytyä toiminto kuvan kiertämiseen. http://www.howtogeek.com/howto/14751/ro ... vie-maker/
Videoeditointiohjelmissa pitäisi löytyä toiminto kuvan kiertämiseen. http://www.howtogeek.com/howto/14751/ro ... vie-maker/
Re: Historic Race 2011 - Botniaring Offtopic videoedit
Juu, kyllä se pyörii VLC:llä. Tars vielä osata tallentaa oikeinpäin myös, tuolla linkissäkin tuli tuttu teksti vastaa...XP not supported. Itte ei jaksa ja nördie on taas kadonnut jonnekkin...
Sitte pitäis vielä luoda juutuba tili, joka on lähes mahdotonta jne....
T
Sitte pitäis vielä luoda juutuba tili, joka on lähes mahdotonta jne....
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
elämä on joskus vaikeeta
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
markku wrote:elämä on joskus vaikeeta
jos tekee siitä ongelman niin on ongelma..
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
mitäs olitte muuten mieltä tästä kaudenpäätös kisasta noin yleensä??
mun mielestä yks pitkälähtö on huonompi kun normaali kaksi eräinen viikonloppu,pitkä kisa on tylsä.samavaiva on roudata kamppeet pelipaikalle niin ajettas kahesti vaan.
päästökisaan sopii kyllä noi hrf ulkopuoliset luokat jopa legendsit siinätapauksessa ettei ole trophy kisa.
aikataullisesti vois jotain säätöä tehdä,järjestäjä pysyi yllättävän hyvin muuten kellolla.
melkeimpä kauden mieleenpainuvimmat fiilikset katsomon puolelta jäi iltahämärässä ajetustä gt lähdöstä,037:n äänet ja tuliefekti oli varsin hienoa katsottavaa/kuunneltavaa :
http://canonfotopalvelu.kuvat.fi/kuvat/ ... CD2262.JPG
mun mielestä yks pitkälähtö on huonompi kun normaali kaksi eräinen viikonloppu,pitkä kisa on tylsä.samavaiva on roudata kamppeet pelipaikalle niin ajettas kahesti vaan.
päästökisaan sopii kyllä noi hrf ulkopuoliset luokat jopa legendsit siinätapauksessa ettei ole trophy kisa.
aikataullisesti vois jotain säätöä tehdä,järjestäjä pysyi yllättävän hyvin muuten kellolla.
melkeimpä kauden mieleenpainuvimmat fiilikset katsomon puolelta jäi iltahämärässä ajetustä gt lähdöstä,037:n äänet ja tuliefekti oli varsin hienoa katsottavaa/kuunneltavaa :
http://canonfotopalvelu.kuvat.fi/kuvat/ ... CD2262.JPG
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
GT luokan "lancia" oli kyllä näkemisen arvoinen.
Kaksi locost lähtöä sunnuntaina sopi mulle hyvin koska lauantaina oli muuta ohjelmaa, mutta aika turha tuo lauantai olisi ollut, jos olisi ajanut pelkästään locostilla.
Kaksi locost lähtöä sunnuntaina sopi mulle hyvin koska lauantaina oli muuta ohjelmaa, mutta aika turha tuo lauantai olisi ollut, jos olisi ajanut pelkästään locostilla.
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
jos kisa olisi ollut yksipäiväinen olisin ehkä suuremmalla todennäköisyydellä ajamassa itekkin mutta menihän toi ihan hyvin katsomossakin sunnuntaina ja paljon halvemmalla kuitenkin:D
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
vittusaatana....nyt on pakko jonnekkin itkeä.hitsikone laina menee ensvuonna tosi pienelle piirille (vain locot) lainauksiin meni kaasua 5+10 kg kesänaikaan eli n.120e.
molemmat pullot oli täpötäysiä,eka vitonen meni kevät jurvassa ja kymppikilonen syys jurvassa,molemmat siis kototallissa todettu täysin typötyhjiksi
ei enään korjailla minitónneja miltäreissuilta tod.näk. pullot jääny auki,tiedän locomiesten hitsaneen NIIN paljon jotta auki ei jää ees kossupullo.
varsinkin tää jälkimäinen 10kg kyrsii kun sillä piti tehä tää uus proggis.
molemmat pullot oli täpötäysiä,eka vitonen meni kevät jurvassa ja kymppikilonen syys jurvassa,molemmat siis kototallissa todettu täysin typötyhjiksi
ei enään korjailla minitónneja miltäreissuilta tod.näk. pullot jääny auki,tiedän locomiesten hitsaneen NIIN paljon jotta auki ei jää ees kossupullo.
varsinkin tää jälkimäinen 10kg kyrsii kun sillä piti tehä tää uus proggis.
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
meillä taidettiin irrottaa koko pullo kun palautettiin . mutta ilmanmuuta osallistumme pullojen täyttöön rahallisesti oli niistä hitsaus vehkeistä niin paljon apua.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
ei tarvii maksaa tietty mitään,otan enskesänä minimiehiltä 20e laaki ja pullonpalautus valvotusti.
kymppikilosen tyhjentymiseen jurvan syksyssä löytyi mahd. syy:
olin pienessä kaasussa perjantai ehtoona
kymppikilosen tyhjentymiseen jurvan syksyssä löytyi mahd. syy:
olin pienessä kaasussa perjantai ehtoona
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
Ilmottele Tomi vaan jos haluat vuokraa affen kaasuista. Syssy Jurvassa varmaan saatto kaasun kulutus olla kova kun oli aika viileetä ja lämmittämätön pullo...
Mutta maailman vakio on että riippumatta suojakasupullojen lukumäärästä kaasu loppuu aina perjantai-iltana juuri sinä viikonloppuna kun piti lähinnä hitsailla.
T
Mutta maailman vakio on että riippumatta suojakasupullojen lukumäärästä kaasu loppuu aina perjantai-iltana juuri sinä viikonloppuna kun piti lähinnä hitsailla.
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
Kerätään tomille kolehti kokoukses.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Historic Race 2011 - Botniaring osakilpailut 7 & 8
syksyn tokavikan startin jälkeen oletetun kiertokankilaakerin vaurion takia vaihdettu moottori on nyt aukastu eikä siellä laakereissa ollu mitään vikaa kytkinpakassa alimmaisena oleva suurempi levy oli mennyt kappaleiksi.kone laitetaan nippuun ja kovaa ajoa taas.
jälkiviisaana koneenvaihto oli oikea ratkaisu kun aikaa oli 3h erien välillä, siinäajassa ei olis kerinny ruveta tekee suurempia diagnooseja, enkä kyllä ääntä olis kytkimestä ruvennu etsimään.
jälkiviisaana koneenvaihto oli oikea ratkaisu kun aikaa oli 3h erien välillä, siinäajassa ei olis kerinny ruveta tekee suurempia diagnooseja, enkä kyllä ääntä olis kytkimestä ruvennu etsimään.