Page 10 of 10
Re: 710 FIN
Posted: 21 May 2014, 13:05
by Tomi Jutila
Mitkä fiilikset vetää ilman rattiviagraa?
Re: 710 FIN
Posted: 21 May 2014, 14:12
by Marko Leino
Tomi Jutila wrote:Mitkä fiilikset vetää ilman rattiviagraa?
Menee kädet solmuu..
Ihan jees, eiköhän sitä pysty elämään ilman viagraa

Re: 710 FIN
Posted: 01 Jul 2014, 10:43
by Marko Leino
Kaasareiden kaikki kalvot lillu öljyssä ja venähtäneet. Melko haastavaa saada noita lerppuja takas paikoilleen. Öljy näyttäis tulleen tosta sivussa olevasta pikku reijästä. Onkos muilla ollut vastaavaa ja mistä noi öljyä sinne imasee? Imupuolelle johdetaan vain ilmaa ja bensaa, huohotus menee pönttöön.
Vasemmalla kulahtanut ja oikealla ehta kumes.
Re: 710 FIN
Posted: 01 Jul 2014, 11:18
by Tomi Jutila
Toi venymine ihan normia. Löträä bräkliiniä ja anna olla irrallaan niin erektio laskee itsestään. Ei niitä tommmosenaa takas saakkaan
Re: 710 FIN
Posted: 01 Jul 2014, 13:40
by Mika Lindqvist
Marko Leino wrote:
mistä noi öljyä sinne imasee? Imupuolelle johdetaan vain ilmaa ja bensaa, huohotus menee pönttöön. .
Soot ajanu antin peräs

Re: 710 FIN
Posted: 01 Jul 2014, 13:59
by Marko Leino
Mika Lindqvist wrote:Marko Leino wrote:
mistä noi öljyä sinne imasee? Imupuolelle johdetaan vain ilmaa ja bensaa, huohotus menee pönttöön. .
Soot ajanu antin peräs

Noh sehän selittää syyn

Re: 710 FIN
Posted: 01 Jul 2014, 14:39
by Antti Tuomainen
Vannon kautta kiven ja kannon että ens kerralla yritän ajaa niin kauas karkuun ettei tupruttelu haittaa!
Re: 710 FIN
Posted: 01 Jul 2014, 19:41
by Tomi Jutila
Tomi Jutila wrote:Toi venymine ihan normia. Löträä bräkliiniä ja anna olla irrallaan niin erektio laskee itsestään. Ei niitä tommmosenaa takas saakkaan
suomipensa on tommosta paskaa et kummit venyy, tosa ei oikeestaan muuta vittumaista oo kun jos erehtyy kisois aukaseen lörttänät/niiden takaslaitto. itte silloku joskun vielä nuita muklasin niin otin kannet veks muutamaa päivää ennen reisuunlähtöö ni ne kerkes kutistuu normiks, bräkleeni nopeuttaa kutistumista.
samaa vikaa oli taannoin tän lentokonemallin tankinkorkin tiivisteen kans, siihen kun vaihto varatiivisteen niin se oli eri kummia eikä enää venyny.
Re: 710 FIN
Posted: 02 Jul 2014, 09:44
by Marko Leino
Tomi Jutila wrote:Tomi Jutila wrote:Toi venymine ihan normia. Löträä bräkliiniä ja anna olla irrallaan niin erektio laskee itsestään. Ei niitä tommmosenaa takas saakkaan
suomipensa on tommosta paskaa et kummit venyy, tosa ei oikeestaan muuta vittumaista oo kun jos erehtyy kisois aukaseen lörttänät/niiden takaslaitto. itte silloku joskun vielä nuita muklasin niin otin kannet veks muutamaa päivää ennen reisuunlähtöö ni ne kerkes kutistuu normiks, bräkleeni nopeuttaa kutistumista.
samaa vikaa oli taannoin tän lentokonemallin tankinkorkin tiivisteen kans, siihen kun vaihto varatiivisteen niin se oli eri kummia eikä enää venyny.
Kiitos vinkistä. Pitääpä laittaa pyykkinarulle kuivumaan
Aikaisemmin ei moista öljyvoitelua ole tullut vastaan pyörä hommissa, kaikenlaista muuta moskaa on kyllä ollut.
Kannet olleet kiinni vuodesta 2012 kun pistin nippuun. Nyt tuli tehtyä hienosäätöä niin tuli avattua.
Tuli mieleen oliskos öljy mennyt sinne silloin Kemorassa konerikon yhteydessä...
Re: 710 FIN
Posted: 26 Aug 2014, 11:01
by Marko Leino
MH:n autosta paisari halkesi joten tein tarvittavan varotoimenpiteen
http://locostalliance.blogspot.se/
Re: 710 FIN
Posted: 06 May 2016, 13:17
by Marko Leino
Nykytekniikkalla saa kaikenlaista aikaiseksi. Tulosteltiin 3D tulostimella kiinnityskotelo. Joko tulostetaan mustalla tai sitten maalaan ton mustaksi niin sopii värinsä puolesta turvakaareen.

Re: 710 FIN
Posted: 19 May 2016, 12:23
by Marko Leino
Todisteita ettei sitä ihan jouten oo oltu.
http://mleinoracing.blogspot.se/