712 sai vähän siipeensä. Kiitos avusta koko lössille. Tänäänkään ei kipuile mistään, eli runko, vyöt ja Hans pelasi niinkuin pitääkin. Tiedonkeruu oli päällä ja varikkosuoran jarrut alkaa edellisiä 10 km/h suuremmasta vauhdista ja hiukan aiempia myöhemmin. Ei tarvinne etsiä ulosajon syytä kuskia kauempaa. Sovitaan vaikka että siellä oli joku öljytippa lisäksi...
Vikalistalle meni runko tulipellistä eteenpäin, kaikki vesi ja öljyletkut, kaikki jäähdyttimet (hydraulitarvikkeen öljykenno vääntyi rusetille muttei vuoda!) kaikki pellitykset ja muovit keulasta, nokkahihna, kourallinen ventiilejä yms. pientä sälää. Harmillisia olivat pari toyotan anturia (kaasuläpän asento sekä imunokan säätösolenoidi) ja imusarja, joka on ns. täysin kasassa. Se jäi melko tiukasti rungon ja lohkon väliin. Hammastanko on kaput, ohjausakselikin teki mitä piti eli liukukapaleen pohjatessa meni konetilassa rusetille. Ratti ei ole edes liikahtanut. Pa -kenno oli venyttänyt bilteman kuormaliinat laatikossaan, kaikki muuten paikoillaan, vaihdetaanpa tuplasti leveämpiin inkoihin... Ja tietty nyt vois taas muistuttaa sähköjohtojen ja liittimien suojauksesta, laturi vapautettiin paikastaan rälläkällä... kipinöitä ja käryjä ei käynyt.
Tulipellistä taaksepäin ei vielä löydetty vikaa eilisillan purkamisilla. Mites muuten, oisko vyöt syytä vaihtaa?
Kone on menossa kasaanpäin, putkia haen huomenissa lisää. Ilmottauduin varuilta kisaankin. Onkos kukaan treenaamassa ens keskiviikkona affella

. Tää lesotus nyt sillävarauksella että merkittäviä yllätyksiä ei tuu eikä osia jää tuliin tai muuten maailmalle jumiin.
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.