Lada perävälityksiä 3,5 ja 3,7
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Jäsen
Re: Lada perävälityksiä 3,5 ja 3,7
Määki voin ottaa yhden 3,5 välityksen.
-
- Uusi jäsen
-
- Uusi jäsen
Tänne myös yksi 3.5
-
- Ron Champion
Uusia rakentajia useampia?? 

Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
saa esitellä itsensä niin muutkin tunteeJukka Ello wrote:Tänne myös yksi 3.5
-
- Ron Champion
Tilanne katsaus:
Erno Vaahtera ->2kpl
Antti Tuomainen ->2kpl (+hinta varaus kolmanteen)
Mika Hirvonen ->1kpl
Raulironkko ->1kpl
Jarkko Kippo ->1kpl
Jukka Ylikoski ->1kpl
Jari Perälä ->1kpl
Jukka Elo ->1kpl
Jari Kauttonen ->1kpl
Virolainen "musta kortti" ->1kpl
Eli tot. 12kpl (+1kpl varauksella)
Rupean touhuamaan tilausta eteenpäin, ilmoittelen hinnat kun varmistuu sekä kun ei mukaan enää pääse.
Erno Vaahtera ->2kpl
Antti Tuomainen ->2kpl (+hinta varaus kolmanteen)
Mika Hirvonen ->1kpl
Raulironkko ->1kpl
Jarkko Kippo ->1kpl
Jukka Ylikoski ->1kpl
Jari Perälä ->1kpl
Jukka Elo ->1kpl
Jari Kauttonen ->1kpl
Virolainen "musta kortti" ->1kpl
Eli tot. 12kpl (+1kpl varauksella)
Rupean touhuamaan tilausta eteenpäin, ilmoittelen hinnat kun varmistuu sekä kun ei mukaan enää pääse.
-
- Ron Champion
Onko tosi ettei kukaan muu aio tarvita vara-välitystä??? 

-
- Ron Champion
kippo wrote:saa esitellä itsensä niin muutkin tunteeJukka Ello wrote:Tänne myös yksi 3.5
Tulokkaat ei oo vissiin tottunu näihin meidän off-topic tapoihin, että kaikkiin keskusteluihin voi kommentoida mitä vaan

Vahva huhu väittää että ovat molemmat täältä meidän toimistolta. Uusia rakentajia, ilman tiukkaa aikataulua....siis jos huhut pitää paikkansa.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
"ilman tiukkaa aikataulua"Antti Tuomainen wrote:kippo wrote:saa esitellä itsensä niin muutkin tunteeJukka Ello wrote:Tänne myös yksi 3.5
Tulokkaat ei oo vissiin tottunu näihin meidän off-topic tapoihin, että kaikkiin keskusteluihin voi kommentoida mitä vaan
Vahva huhu väittää että ovat molemmat täältä meidän toimistolta. Uusia rakentajia, ilman tiukkaa aikataulua....siis jos huhut pitää paikkansa.

-
- Uusi jäsen
Lyhyesti J. Perälä esittely: Asun Vöyrillä ja töissä kuten Antti mainitsi. Autourheiluhistoriaa on -80 luvulta lähtien. Aluksi ajoin rallia muutaman vuoden 2-ryhmän 2 litraisella Sunbeam Avengerilla, siihen aikaan kova peliAntti Tuomainen wrote:kippo wrote:saa esitellä itsensä niin muutkin tunteeJukka Ello wrote:Tänne myös yksi 3.5

Jari Perälä
0400-837 199
0400-837 199
-
- Ron Champion
Veli venäläinen vastasi tänään seuraavasti:
Terve, olen pahoilen, yritin tehtään kaikki mahdollistä mutta venelainen en halua valmista näitä paria. 100kpl sitten tekevät. Voin vain tilataa nopea laatikon sisustaa: 2.98, 1.99, 1.29, 1.0, 0.76 se mene 5v. vakio laatikkoon, hinta 155€ sekä uudet parit 3.9 välitys n. 145€
Eli vituiksi meni kuten suomalainen sanoo...
Terve, olen pahoilen, yritin tehtään kaikki mahdollistä mutta venelainen en halua valmista näitä paria. 100kpl sitten tekevät. Voin vain tilataa nopea laatikon sisustaa: 2.98, 1.99, 1.29, 1.0, 0.76 se mene 5v. vakio laatikkoon, hinta 155€ sekä uudet parit 3.9 välitys n. 145€
Eli vituiksi meni kuten suomalainen sanoo...

-
- Ron Champion
No niin tilanteen muuttuu ja etsivä löytää...
Terve, hyvät uutiset. Mun venelais kaveri etsi ulos toisen kumppani kuka tiesi että Samaraan kaupunkin on ne 3.5 välitykset varastossa, vielä vanhoast aikaast! Siellä on 14kpl ja ihan uudet tai käyttämaton parit. hintaa virossa tulis noin 225kpl jos otamme kaiki pois. Ma otaksin 2kpl itsekin. Parasta!
Eli vapaa suomennos:
14kpl 3.5 välityksiä löytyi vanhaa varastoa Samaran kaupungista. Hintaa 225€ / kpl jos ostamme kaikki. Tämä kaveri ottaa itse 2kpl eli 12kpl jäisi ilman omistajaa.
Olen jo sopinut kaupat näistä 12kpl:sta ja maksanut puolet koko erästä. (Ei hätää mulla on muitakin kontakteja itärajan taakse
)
Sovittiin että välitykset saapuu suomeen loppukuusta kun itsekkin olen paikalla. Eli nyt uudestaan SITOVAT tilaukset kuka ottaa välityksiä tänne tai mulle postiin. Ensisijaisesti varaan ensimmäisen listan mukaan halukkaat, mutta jos tilanteet on muuttunut tms. niin ilmoitusta.
Lähetyskulut lisätään sitten päälle ellei nouda minulta turkkusen kupeesta
Terve, hyvät uutiset. Mun venelais kaveri etsi ulos toisen kumppani kuka tiesi että Samaraan kaupunkin on ne 3.5 välitykset varastossa, vielä vanhoast aikaast! Siellä on 14kpl ja ihan uudet tai käyttämaton parit. hintaa virossa tulis noin 225kpl jos otamme kaiki pois. Ma otaksin 2kpl itsekin. Parasta!
Eli vapaa suomennos:
14kpl 3.5 välityksiä löytyi vanhaa varastoa Samaran kaupungista. Hintaa 225€ / kpl jos ostamme kaikki. Tämä kaveri ottaa itse 2kpl eli 12kpl jäisi ilman omistajaa.
Olen jo sopinut kaupat näistä 12kpl:sta ja maksanut puolet koko erästä. (Ei hätää mulla on muitakin kontakteja itärajan taakse

Sovittiin että välitykset saapuu suomeen loppukuusta kun itsekkin olen paikalla. Eli nyt uudestaan SITOVAT tilaukset kuka ottaa välityksiä tänne tai mulle postiin. Ensisijaisesti varaan ensimmäisen listan mukaan halukkaat, mutta jos tilanteet on muuttunut tms. niin ilmoitusta.
Lähetyskulut lisätään sitten päälle ellei nouda minulta turkkusen kupeesta
-
- Site Admin
Voin ottaa yhden ihan mielenkiinnosta.
-
- Ron Champion
-
- Ron Champion
Tässä listaa varauksista
Erno Vaahtera ->2kpl
Antti Tuomainen ->2kpl
Mika Hirvonen ->1kpl
Raulironkko ->1kpl
Jarkko Kippo ->2kpl
Jukka Ylikoski ->1kpl
Jari Perälä ->1kpl
Jukka Elo ->1kpl
Jari Kauttonen ->1kpl
Eli tot. 12kpl
Mahdolliset muutokset minulle tietoon. Ilmoittelen kun välitykset ja välittäjä
on suomessa.
Maksut laitetaan keräykseen vasta kun tavara saatu ja todettu kelvolliseksi eteenpäin lähetykseen.
Erno Vaahtera ->2kpl
Antti Tuomainen ->2kpl
Mika Hirvonen ->1kpl
Raulironkko ->1kpl
Jarkko Kippo ->2kpl
Jukka Ylikoski ->1kpl
Jari Perälä ->1kpl
Jukka Elo ->1kpl
Jari Kauttonen ->1kpl
Eli tot. 12kpl
Mahdolliset muutokset minulle tietoon. Ilmoittelen kun välitykset ja välittäjä

Maksut laitetaan keräykseen vasta kun tavara saatu ja todettu kelvolliseksi eteenpäin lähetykseen.