Jos tuo nyt sitten on jonkun mielestä laiton keksintö niin... Ei muuta kuin mielipidettä kehiin

Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
On joo.. Triumph Tr4kippo wrote:tommoinen ei toimi aivan joka perään harvassa on alumiini kuori. aika hyvät pidot varmaan löytyy noilla piikeillä missäspäin ajeletta jäällä. aika rankka lisärunko auton alla mutta varmaan hyvin jäykistää perusrunkoa onkos toi se auto jolla olet ajellu radallakin.
kippo wrote:tommoinen ei toimi aivan joka perään harvassa on alumiini kuori. aika hyvät pidot varmaan löytyy noilla piikeillä missäspäin ajeletta jäällä. aika rankka lisärunko auton alla mutta varmaan hyvin jäykistää perusrunkoa onkos toi se auto jolla olet ajellu radallakin.
KakeK wrote:Hommaa antti ruottista alumiinibanjollinen volvon perä. suomesta ei taida löytyä oikee helpolla. tos yks volvo purkaja kehui yhden tavanneen uransa aikana jostain 262 mallistakahan mahtoi ollatai enkkuperää on alumiinimurikalla kans ku eteen sattuu. englannista vois löytyä bda perse
Kun tuohon putkeen liittää letkun joka ottaa jostain raitista ilmaa niin viileä ilma kulkeutuu letkun ja putken läpi ja viilentää koppaa.. --> viileämpi öljyAntti Tuomainen wrote:kippo wrote:tommoinen ei toimi aivan joka perään harvassa on alumiini kuori. aika hyvät pidot varmaan löytyy noilla piikeillä missäspäin ajeletta jäällä. aika rankka lisärunko auton alla mutta varmaan hyvin jäykistää perusrunkoa onkos toi se auto jolla olet ajellu radallakin.
Luulis tommosen rakenteen jäähyttävän (ainakin vähän) ihan teräskuorissakin ja teräsputkellakin. Luultavasti paremmin kuin banjon ulkopuolelle hitsattu rivoitus?
tossapa oikeen valmiikstehty kuppi yllämainittuun modaukseenTomi Jutila wrote:semmosenkin oon nähny toisaalla ralliautosa et banjon pyöreä takaosa "kuppi" otetaan poijes ja väliin laitetaan koroketta eli kuppia siirretään taaksepäin, tällä lisätään perän öljytilavuutta. mahtuuko meijän sääntöön?
Iso Atlakseen saa vielä alu kuoret Zakspeed logollaMika Hirvonen wrote:Atlaksiin ainakin löytyy kittejä millä ne voi muuttaa uiviksi. Ei välttämättä tartte hitsata mitään. Pulttaa sopivan muotoisen alumiini kikkareen akselin päälle ja siihen jonkun etuvetoauton etunavat kiinni.
Aika painava kokonaisuus, mutta pyörivää massaa saisi vähennettyä.