Page 2 of 23

Posted: 30 Jul 2008, 14:19
by KakeK
Moi. Minkälainen mielipide kitkalukosta perässä?
tietäis että viittiikö moista alle laittaa.

Posted: 30 Jul 2008, 14:57
by Dohc4x4
Toimii

Posted: 16 Aug 2008, 23:25
by Dohc4x4
Auto runkokatsastettu 15.8.2008.
Katsastuksen teki Jarkko Minni, Jarkko on päivätöissä seinäjoella Lännen katsastusasemalla.
Penkitys oli pettymys, moottori antoi vain 108 kw locostin rungossa, sama moottori antoi opelissa ennen irroitusta 115kw. :cry:

Posted: 17 Aug 2008, 17:55
by markku
oliko samassa penkissä? etuvetoisessa ja kanki vetoisessa ei ole sama tehohävikki todennäköisesti.

Posted: 17 Aug 2008, 22:43
by kippo
voihan tossa pakosarjakin häiritä tehoja se on kumminkin asia jota varmaan joutuu muuttaan kun kone laitetaan locostiin :?

Posted: 26 Aug 2008, 21:34
by Dohc4x4
Eka kisa autolla takana, oma kierros aika parani n. 5s viime vuodesta vaikka auto oli "vajaa" tehoinen.
Harmittavan paljon oli öljyä/jäähdytysnestettä radalla viikonlopun aikana.
Alastaroon ei ehdi kokeilemaan mitään uusia juttuja moottoriin.
Kivaa oli 8) 8) 8)

Posted: 26 Aug 2008, 21:45
by Tomi Jutila
ei ollu muuten apparalla toisen erän öljyt isän stiletosta.hukassa oli öljyä vajaat 2 dl eikä vanan paikat täsmännyt ajolinjoihin ja silloin kun täsmäs niin vana oli tullut eri nurkasta autoa missä öljyn kerääjä on stiletossa.

Posted: 26 Aug 2008, 21:58
by pasi.t
oli kyllä oikestaan eri linjoilla missä ilkka yleensä ajaa. tulin perässä lähtösuoralle tultaessa sen verran kaukana etten nähnyt kenen autosta hyvät savut tuli, käsittääkseni ilkka oli kyllä siinä ryppäässä??? radalla oli kyllä enemmän kuin 2dl öljyä.

Posted: 26 Aug 2008, 22:30
by Tero Kellosalo
Mun mielestä haiskahti vahvasti vaihteisto/peräöljylle se kun oli pyhänä radalla..

Re: PK 722 FIN

Posted: 28 Feb 2009, 12:13
by Dohc4x4
Kauden -09 eteen on tehty pieniä valmisteluja, kasasin vaihdelaatikon välitykset uusiin kuoriin. Samalla vaihtu synkrot ja siirtäjät.
Ysi viikko on lomaviikko ja piti tehdä perään tukivarsi päivitystä mutta koko viikko on mennyt kuumeen kouris.
Ajopuvun pesuun vienti taitaa jäädä ainoaksi autourheiluun liittyväksi tapahtumaksi tällä viikolla. :(

Re: PK 722 FIN

Posted: 22 May 2009, 22:42
by Dohc4x4
Tämän kevään ekat savut otettu koneesta.
Muutoksia vanhaan-> vakio ruutta vaihtui kaasareihin ja syttyä ohjaa megasquirt boxi.
Ensimmäinen ongelma suorasytyn kans tuli ku ajoituslamppu ei näytä mitään.
Kiire tulee tänäkin kesänä :shock:

Re: PK 722 FIN

Posted: 06 Jul 2009, 21:03
by Dohc4x4
Veteliin -09 on tarkoitus saada evo1 moottori autoon.
Evo moottoris erilaaset nokat ja pakoputki olis tarkootus muuttaa 4-1 malliseksi.
Moottori ei oo vielä käyny mutta yritetään päästä perjantaina kokeilemaan.
Vaihde laatikko korjattu jurvan jäljiltä.

Torstain tilanne:
Kone käytetty lämpööseksi ja ei isoja vuotoja mutta laatikosta ei löytyny ku neljä vaihdetta eteen, vetelin pääsuoralla kaipaa sitä viidettäki..

Re: PK 722 FIN

Posted: 23 Jul 2009, 20:00
by Dohc4x4
Evo moottoria pääsi kokeilemaan vetelis.
Perjantain vesikelis säädöt kohdilleen.

Lauantaina kuivalla ajettaessa huomas jotta voimaa ei oo enempää ku jurvaskaa.
Lämmöt 120 ja puoli litraa öljyä kerääjäs.

Sunnuntaina vesikelis lömmöt pysy kuris.

Kotona mittasin puristuspaineet
1.syl 13.5 bar 2.syl 4 bar 3.syl 9 bar 4 .syl 13
syy huohottamiseen selvis.

Evo kokeilut taitaa olla tältä kesää ohi.

Re: PK 722 FIN

Posted: 23 Jul 2009, 21:52
by pasi.t
:shock: mikä vikana? otitko ohivuotomittauksen kans, selviäis vuodon lähde. ko mittari ei ole kallis hankkia, olikohan jotain 40 €. syyhän saattaa olla jopa vain venttiilien säädössä.

Re: PK 722 FIN

Posted: 24 Jul 2009, 07:03
by Tomi Jutila
stanupata sit vaa nokille ja apparalle.