Page 11 of 23
Re: PK 722 FIN
Posted: 29 Apr 2015, 08:36
by asassi
Aamuja!
Millanen tellinki sulla on tolle kytkimen työsylinterille kopassa? Minkä kokoinen pääsylinteri? Onko vakiokytkin vai 2/3-levynen 5.5"/7.25"?
t, Ari
Re: PK 722 FIN
Posted: 29 Apr 2015, 16:34
by Mika Lindqvist
orkkiskytkinkoko. fordin perus sintterilevy.
saab 900 polis special työsylinteri.
tellinki tiukka sovitteinen.
Re: PK 722 FIN
Posted: 01 May 2015, 19:29
by Dohc4x4
Mika Lindqvist wrote:orkkiskytkinkoko. fordin perus sintterilevy.
saab 900 polis special työsylinteri.
tellinki tiukka sovitteinen.
Mun jäljiltä sintterilevy opelin vakiokoko 240mm fordin keskiöllä. fordin vakio taitaa olla 215mm
Re: PK 722 FIN
Posted: 03 May 2015, 13:55
by Mika Lindqvist
taas leviällää.. ny perehdytään nestekytkimen toimintaan. molemmat sylinterit purettu ja tiivisteet ehjiä. työsylinteri vaati herkistelyä ja putsaamista että saa liikkuun hereesti.
Re: PK 722 FIN
Posted: 03 May 2015, 15:44
by Mika Lindqvist
pakoputki 14,8
moottori öjyinee ja ökuuleri ja kaasarit ja laturi ja vauhtipyörä jja kytkin.mutta ilman starttia 147,0
startti 3,8
vaihteisto n.45
yht. 210,6kg plus jäähdytysnestejärjestelmä
onpas painava moottori....
Re: PK 722 FIN
Posted: 13 May 2015, 14:16
by Mika Lindqvist
ny kokeilee jotta kaikki pelaa...
Re: PK 722 FIN
Posted: 15 May 2015, 14:12
by raulironkko
Tyylikäs laite, ootko huomionu että se on ny pidettävä radalla sitte ettei lokkarit repsota juunou ?
Re: PK 722 FIN
Posted: 15 May 2015, 17:08
by Mika Lindqvist
jeesjees.
ny pitäs lähtee kerää pulloja jotta saa lisenssin maksettua.
Re: PK 722 FIN
Posted: 16 May 2015, 08:53
by Tomi Jutila
voi kun kaikki muutkin "valmiin auton" ostaneet olisivat yhtä aidosti innostuneita locostelusta kuin te Mika ja Juha
olette ajaneet autolla lähes kaiken mahdollisen hankinnan jälkeen ja enemmänkin.
Re: PK 722 FIN
Posted: 16 May 2015, 11:25
by asassi
Moi!
Oletko punninnut auton kokonaispainoa ajokunnossa? Paljonko painoa on enemmän kuin mp-koneisissa?
t, Ari
Re: PK 722 FIN
Posted: 16 May 2015, 12:33
by Mika Lindqvist
kaks kertaa ollu puntarille kisois muuten en.
722 ja 720kg eli virallinen mittaus. mä painan....
Re: PK 722 FIN
Posted: 16 May 2015, 12:43
by Mika Lindqvist
haluaisin ajaa vakiolla koneella mut liian painava setuppi.
ford /mazda 2.0 duratekki eli alulohkolla ja runko kevyin mahdollinen.
sellasen ku rakentaa ni pitäs olla vakiolla koneella aika hyvä kokoonpano ja kestävä jos veivitkin vaihtaa. bolt on läppärungoillekkin vakiosta luvataan yli kakssataa heppaa.
Re: PK 722 FIN
Posted: 16 May 2015, 15:19
by markku
ai 38mm kurkulla?
Re: PK 722 FIN
Posted: 18 May 2015, 08:18
by Mika Lindqvist
no noissa bolt on kiteissä on tietty isommat mutta siittä näkee suunnan.
Re: PK 722 FIN
Posted: 11 Jun 2015, 19:02
by Mika Lindqvist
enskisan päivitykset on suunnittelussa sillä välin ku poika futisreeneis. helppo poiketä pyörällä tässä suunnittelupaikalla ku täällä kirkkonummella kuppilat ja futis kentät on rakennettu vieriviereen..