Yamahan loiskelevy
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Ostin just R1:n 2002:n ruiskupannun. Olisko siitä pelkkää dxf:ää ? Tekisin itte , vai minkäs hintainen tuo oli ?Sume wrote:tänään lähti loiskelevyt matkaan Markulle, Särkelälle ja Tomille. Tuliko niitä vielä jollekkin muulle? Pistäkää rohkeesti yhteystietoja tulemaan sähköpostilla.
T.Teemu. ( nro:718 )
No, olis pitänyt lukea vähän tarkemmin tuota Voorumia, niin johan olis se hintakin sieltä löytynyt ( antakee armoo, totutellaan Voorumin käyttöön... )
Olisko porukoilla sähkökuvia R1:seen, esim pdf:nä ? Kyllä paperillakin käy...
Sit nuo muut muutokset, kytkin esim. meneekö pelkillä jäykemmillä jousilla vai mitä olis syytä ottaa huomioon ?
T: Teemu
Olisko porukoilla sähkökuvia R1:seen, esim pdf:nä ? Kyllä paperillakin käy...
Sit nuo muut muutokset, kytkin esim. meneekö pelkillä jäykemmillä jousilla vai mitä olis syytä ottaa huomioon ?
T: Teemu
kytkin on kuppilevyllä joten laita kaksi levyä päällekkäin tai osta kisa pääty. esim fluke motorsports myy enlannissa barnettia(ostin itelle tälläisen). öljyn vesijäähdyttimen tilalle kannattaa laittaa laippa ja öljynjäähdytys kenno. letkut pitää olla tarpeeksi isoa putkea ettei ahdista. loiskelevyyn tarttee lisäksi pienen alumiini maljan ylivuoto putken ympärille. kaasari versioissa lisäksi pitää joko poistaa öljyn määrä anturi tai porata sen kohdalle reikä levyyn.
pakosarjat taitaa kaikilla olla tehty milesin ohjeiden mukaan. janin sivuilta löytyy linkki.
mulla on haynesin r1 kirja missä on aika hyvät värilliset sähkökuvat. janilta olen saanut sähköpostina(gmail) yamahan opuksen löytyy myös 02. mikalla on vissiin cd r1 koneesta.
pakosarjat taitaa kaikilla olla tehty milesin ohjeiden mukaan. janin sivuilta löytyy linkki.
mulla on haynesin r1 kirja missä on aika hyvät värilliset sähkökuvat. janilta olen saanut sähköpostina(gmail) yamahan opuksen löytyy myös 02. mikalla on vissiin cd r1 koneesta.
-
- Site Admin
Tossa näyttäisi olevan linkki R1 2002 service manuaaliin: http://www.diff.ru:8000/Yamaha_YZF-R1_' ... Manual.zip
Ainakin Fazerin manuaalista sähkökuvat löytyy manuaalin lopusta.
Ainakin Fazerin manuaalista sähkökuvat löytyy manuaalin lopusta.
Niitä olis viel valmiina vai oliko liian kallis?TAI wrote:Ostin just R1:n 2002:n ruiskupannun. Olisko siitä pelkkää dxf:ää ? Tekisin itte , vai minkäs hintainen tuo oli ?Sume wrote:tänään lähti loiskelevyt matkaan Markulle, Särkelälle ja Tomille. Tuliko niitä vielä jollekkin muulle? Pistäkää rohkeesti yhteystietoja tulemaan sähköpostilla.
T.Teemu. ( nro:718 )
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
En usko et tuun, mut voin lähettää...pistä tietojas mulle joni.s@dnainternet.netTAI wrote:Juu, ottaisin yhden levyn kans.
Kemoraan jos olet tulossa, niin sinne jos tulis niin ehtii hyvin, niin ei tartte lähettää.
T. Teemu A-I
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja