Page 3 of 11
Posted: 29 Aug 2008, 23:11
by hege
Kiitoksia, en oo vielä tarkemmin ehtinyt kattella.
Muuten, tosta teidän EXUP huijauksesta. Maailmalla puhuvat jostain 7.5K vastustempusta, mutta onks teidän matopurkin sisältö vastaava kuin:
http://freespace.virgin.net/bob.carter/images/exup.GIF ?
Posted: 02 Sep 2008, 12:39
by Mika Hirvonen
Joo samalta näyttää. Oon lukenut kanssa jostain vastus hässäköistä, mutta ainakaan itse en niillä saanut virhekoodia pois Fazerista.
Posted: 09 Sep 2008, 13:57
by hege
Joo, se vastus ei mun lukemisten perusteella poista tota vikakoodia kaikissa tilanteissa.
Oon nyt jonkinverran päivitellyt ja hienosäätänyt blogia tän kesän juttujen osalta. Luettavissa osotteessa
http://bogeyracinglocost.blogspot.com
Posted: 24 Oct 2008, 11:28
by hege
Saatiin uudet etulokarit.

Posted: 26 Oct 2008, 23:11
by hege
Vaihdenäytön puute on häirinnyt aina kisoissa, ja päätin vihdoin kokeilla saako uutta hienoa osaa toimimaan. Ajateltiin ensin jos tekis itse, mutta kun valmis näyttö maksoi postikuluineen huimat 25e niin ei tarvinnut hirveesti miettiä.

Posted: 27 Oct 2008, 07:03
by Tomi Jutila
itse ostin 90e gpt merkkisen vaihdenäytön enkä saanut sitä toimimaan......lo-cost.
Posted: 27 Oct 2008, 08:43
by tumpelo
Hehheh, pitäsköhän kattella joku vanha kolmevaihteinen lodju nin ei tulis noita ongelmia... Toisaalta kun on karsee vääntö niin ei sillä ole niin väliä mikä numero tulee valittua
Tuomo
Posted: 11 Dec 2008, 14:44
by hege
Saatiin uusi jigipöytä valmiiksi ja ykkösauto on pöydällä. Kakkosauto saa nyt odottaa nurkassa...
Blogia päivitetty:
http://bogeyracinglocost.blogspot.com/
Posted: 11 Dec 2008, 20:07
by kippo
eihän etulokasuoja voi olla kuin takalokasuoja vai mitä

mutta tuo vaihde valo on kyllä hyvä varmaan mopoon sen verra kokeilin syksyllä itekki mopoo että piti välillä topata kesken kierroksen kun ei tiennyt millä vaihteella ajoin mihinkin kurviin. että se siitä mopon koneen väännöstä kisa käytössä

Posted: 11 Dec 2008, 21:04
by Tomi Jutila
oli mullakin vaihdenäyttö mutta en saanu sitä pelittään...eikä sitä kerkiäiskään kattella kun en kierroslukumittariakaan pysty kattoon kun just suoralla.
kun vaihderytmin saa kohdalleen niin ihan korvakuulolla olen ajellut.kiekkamittarissa on vaihtovaloledi mut kun ei kerkee katteleen....
Posted: 17 Dec 2008, 11:43
by hege
Jousituksen kiinnikkeet on paikoillaan.

Etujousituksen mittailua

Takajousituksen kiinnikkeet. Päätettiin hiukan nostaa että takatukivarret olisivat suorassa.
Posted: 26 Dec 2008, 12:17
by slugmika
nyt on valmiiseen runkoon vaihdettu vahingossa laitetut väärät putket oikeisiin. eli kaikki autothan sitten katsastetaan uudestaan

vielä toisen auton pari pyöreätä vaihdetaan neliskanttisiin ja päin vastoin. valitettavasti molemmilla oli lukihäiriö ja tommonen moka tehtiin, mutta nyt mennään niin tarkasti ettei mitään virheitä voi tulla (joo joo)
Posted: 28 Dec 2008, 12:42
by hege

Kuvaa laillistamisesta, putki on irti. Kamera teki oharit niin Mika ei saanut otettua useampia kuvia. Enkä mä tietenkään muistanut kuvata...

Uusi syylarin paikka, rungon sisällä.

Kattoon laitettiin diagonaali.

Talliin tuli uusi runko.
Re: bogeyautot blogi
Posted: 15 Jan 2009, 16:04
by hege
Alettiin mitoittamaan etupäätä. Pitää laittaa tukivarsien mitat ylös kunhan kerkeää mitoittaa ylätukivarren.

Leveyden mittailua...

Tukivarsijigi.
Blogia päivitetty:
http://bogeyracinglocost.blogspot.com/
Re: bogeyautot blogi
Posted: 20 Jan 2009, 22:41
by hege
Noni, kummatkin etutukivarret on jigissä ja kerettiin kokeilla niitä autoon.

Kuva valmiista tukivarsijigistä.

Oikea nurkka kasattuna.
Blogissa kuvat isomana:
http://bogeyracinglocost.blogspot.com/