kyllä tavotteena ois affen jälkeen pitää sarjajohto ja mestaruus vielä omissa käsissä motoparkkiin mentäessä. tarkottaa että 4 pistettä pitäs kerää enempi ku tomi.
ei sielä kukaan oo hirvosen jälkee ajanu 25 pintaan joten uskon että 26 aikoja ku saa veettyä ni on sit omista käsistä enää kii kisassa.
pikku muutokset auton perään vielä et sais keulan tarttuu varikon nousussa. nyt joutu liikaa nostaa siinä.
jos vaikka ens keväänä oikeen rullilla säädättäis kaasarit nyky setupille.
nykyään siis kiinni on mekaaniset nostimet ja eteläafrikast tilatut nokat.
nokkien mitatut arvot aiemmin kerrottu jokusen sivu sitten.
mekaaniset nostimet oli volvon t5 koneesta vuodelta noin 2003.
orkkis venttiilit on liian lyhyet ja kun ne kerran oli kaikki menny rikki edellisessä moottorivauriossa niin saabin turbo koneen venttiilit on just sen verran pitempii et saa hyvin hiottuu välykset kohilleen ilman ylimääräsii lashcappei. venttiilijousset shimmattu prikoilla yks prikka per vena.
hyvin pelitti tollasenaan motoparkis ja oli selvästi ylävireisempi joten kuhan saa sääröt kohilleen ni eiköhän se ole opelin setuppi jäädytetty tähän..
opeli sai uuden pakosarjan ja putkiston.
uusi putki kulkee auton alta ja äänen vaimennin kustom build joka peittää kokonaan takaosan perän ympäriltä. tarkotus toimia diffuusorina ja laskelmien mukaan pitäs antaa huiput jopa +15kmh
Mika Lindqvist wrote:opeli sai uuden pakosarjan ja putkiston.
uusi putki kulkee auton alta ja äänen vaimennin kustom build joka peittää kokonaan takaosan perän ympäriltä. tarkotus toimia diffuusorina ja laskelmien mukaan pitäs antaa huiput jopa +15kmh