JK 706
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: JK 706
noniin. autoa taasen vähän silmäilty kun ei ollut mieleinen kokoviikonloppuna apparilla ja jotain pientä parannettavaa ehkä löytyi lähinnä vaihteeksi perän puolelta. tehdään pienet muutokset ja katotaan pelaako ne jurvassa 

pikkasen mietteitä kun taas kerkee vähän ajatella kun on sormi paketissa eikä oikein hommat sujukippo wrote:noniin. autoa taasen vähän silmäilty kun ei ollut mieleinen kokoviikonloppuna apparilla ja jotain pientä parannettavaa ehkä löytyi lähinnä vaihteeksi perän puolelta. tehdään pienet muutokset ja katotaan pelaako ne jurvassa

kyllähän ne muutokset pelas hyvin jurvassa auto oli tosi ajettava ja lähti hyvin viivasta
joten muutokset pelas auto oli parempi kun koskaan enne sen lyhyellä reilun vuoden elämän kaarella
mutta. ei niin hyvä etteikö jotain aina löudy kun aikansa miettii

ps. täytyy ainakin vähän pidentää alustaa koska ei ollut kun 2350mm kun max.on 2370mm
hyvää ja harraste rikasta talvea kaikille locost harrastajille
nyt on saatu kalusto hyllytettyä pantiin roskiksen päälle kun ei sisälle mahtunut
kaikki arvotavara purettiin pois ennen hyllytystä kuten näkyy konehuone ammottaa tyhjyyttä

-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
kippo wrote:kuva
läpihengittävällä versiolla sittekö meinaat ajaa?kippo wrote:munauto on ollu jo syksyn viimesten kisojen jälkeen valmis seuraaviin mut ootetaan nyt ensin että kesä tulee ja startataan sitten vasta jos startataan kun auto on hyllytetty saa nähä mihinasti
kone on laattialla samassa paikassa mihin sen nostin sehän on kuudella pultilla kiinni kun nostaa paikalleen ja starttaa isompi homma on nostaa auto alas hyllyltä
haloo olisko kellään aikaaa kasata vanhaa mestaruus laitetta että se pääsis taas kisaileen kemoraan
haastajista ei ole kyllä apuja ne kyllä tietää kun tuo lasketaan rattailleen niin silllon jaetaan aina vaa toisia sioja
haastajista ei ole kyllä apuja ne kyllä tietää kun tuo lasketaan rattailleen niin silllon jaetaan aina vaa toisia sioja

miten jotenkin arvasin jottei haastajista ole apuja.KakeK wrote:ei kerkee jarkko millää
toivottavasti jurvassa sitten ajohommissa mukana

-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
ok, tuu mulle säätään rengaspaineita kemoraan.
tarkoitus olla kemorassa jo perjantainnakin jos kylvöhommat on saatu valmiiksi niin alkaa mulle kolmen päivän kesäloma.Tomi Jutila wrote:ok, tuu mulle säätään rengaspaineita kemoraan.
kattellaan vaan tomi sun rengaspaineita mutta luulis että kuskin paineet pitäs olla kohillaa kun pahin haastaja kemorassa säätää niitä rengaspaineita

nyt olis kylvöt kylvetty vielä huomenna jyräys ja pieni kivi keräyskippo wrote:jos kylvöhommat on saatu valmiiksi niin alkaa mulle kolmen päivän kesälomaTomi Jutila wrote:ok, tuu mulle säätään rengaspaineita kemoraan.
ja sitten hätyttään autoja remontista man kytkin silinterin vaihdossa ja grafteri pörhöllä virtalukon koodauksessa
toivottavasti huomenna kuntoutuvat että pääsee loman viettoon
tänään kyselin autoja maanniin tilattu ulkomailta asti kytkin linjaan joku letku/ ei tietoa milloin tuleekippo wrote:nyt olis kylvöt kylvetty vielä huomenna jyräys ja pieni kivi keräyskippo wrote:jos kylvöhommat on saatu valmiiksi niin alkaa mulle kolmen päivän kesälomaTomi Jutila wrote:ok, tuu mulle säätään rengaspaineita kemoraan.
ja sitten hätyttään autoja remontista man kytkin silinterin vaihdossa ja grafteri pörhöllä virtalukon koodauksessa
toivottavasti huomenna kuntoutuvat että pääsee loman viettoon

grafter vika vieläkin tutkinnassa kun selvää vikaa ei ole löytynyt ehkä ma. valmis lupailtiin

joten jos ei ihmettä satu näillä näkymin en ole edes huoltoon tulossa.