Vauhdin surma
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost expertti
Re: Vauhdin surma
Omat kokemukset on kans hyviä tosta Motulin RBF600:sta. Saatavuuskin on hyvä esim. motonetista 12e purkki.
Castrol on kans hyvää mut niin on hintakin...
http://www.funoil.fi/product_details.php?p=6
Castrol on kans hyvää mut niin on hintakin...
http://www.funoil.fi/product_details.php?p=6
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
unoha toi castrolli...motul locost henkinen ja toimiva.
-
- Locost expertti
Onko kukaan pohtinut moista
että soveltuuko kytkimen pääsylinteri jarrusylkyksi? Duunista vaan löytyis noita kytkimen sylkkyjä puoleen rahaan...

Miksei sopis? Mulla ainaki on kaikki pääsylkät samanlaisia. (tosin erikokosia)
-
- Locost expertti
Aattelen vaan et onko noissa kytkimen pääsylkyissä jotain eroa sisuskaluissa verrattuna jarrusylkkyihin? Kestävyys?
No mulla on tollanen pedalboxi missä kaikki 3 on samanlaisia wilwoodin sylkkiä.
- Tero Kellosalo
- Aktiivi
Onko kellään Tämmösiä takana, ja jos niin minkä kokosilla männillä? Vai kannattaako suosista laittaa nelimäntäset..hinnan ero ei kumminkaan ku muutama punta..?
-
eiks kippo jarkolla ole/ollut
-
- Ron Champion
Tuossa mun rojektissa on tuollaiset taakse hommattuna, käyttö kokemuksista en tiedä, veikkaan että samaa amatööri laatua mitä wilwood yleisesti, mutta noin köykäiseen autoon vallan passelit ja saa rahoilleen vastinetta. 

juu mulla oli tollaiset vanhassa 711.ssa ja tulee 705seenki muistaakseni 42mm mäntä voin vielä tarkistaa teho riittää kyllä vähän ogelmia liian takapainoisten jarrujen kans käytin vielä mahdollisimman liukkaita paloja nyt tulee ferodo 3000 kuitenkin joka nurkkaan otin nyt eteen isommilla männillä nelimäntäiset wilwuudin satulat katotaan miten käy
-
- Site Admin
Noissa pienempimäntäisissä on aika tarkkaan sama mäntien pinta-ala kuin pienimmissä powerliteissä.
niin minäkin muistelin että olis sama pintaala mutta käytännössä takapää tulee vähän liian tehokkaaksi halkaisia oli n. 44,5mm mulla tulee eteen nyt n.41mm männällä olevat satulat jos se vähän tasain että pystys pedalpoksiakin irrottaan toisesta laidasta vähän ja säätään palanssia
- Tero Kellosalo
- Aktiivi
Kiitoksia vinkeistä. Mulla on ollu ongelmana että takajarruja ei oikeen ole ollu ollenkaan..tietty pääsylintereitten koossakin ollu sanomista. No jospa nyt sais parannusta.
-
milläs tommosta teräspunosjarruletkua katkastaan vai pitääks viejä johonkin katkaisuhoitoon?
-
- Locost expertti
Ihan vaan sivuleikkureilla. Ei tarvii viedä katkasuun, sivareilla ne on liikkeessäkin ne katkoneet kun oon metri tavaraa hakenut.