Page 4 of 9

Re: Vauhdin surma

Posted: 21 Jan 2010, 14:02
by Marko Leino
Omat kokemukset on kans hyviä tosta Motulin RBF600:sta. Saatavuuskin on hyvä esim. motonetista 12e purkki.

Castrol on kans hyvää mut niin on hintakin...
http://www.funoil.fi/product_details.php?p=6

Re: Vauhdin surma

Posted: 21 Jan 2010, 17:51
by Tomi Jutila
unoha toi castrolli...motul locost henkinen ja toimiva.

Re: Vauhdin surma

Posted: 22 Jan 2010, 10:46
by Marko Leino
Onko kukaan pohtinut moista :) että soveltuuko kytkimen pääsylinteri jarrusylkyksi? Duunista vaan löytyis noita kytkimen sylkkyjä puoleen rahaan...

Re: Vauhdin surma

Posted: 22 Jan 2010, 10:52
by mäkkäri
Miksei sopis? Mulla ainaki on kaikki pääsylkät samanlaisia. (tosin erikokosia)

Re: Vauhdin surma

Posted: 22 Jan 2010, 11:57
by Marko Leino
Aattelen vaan et onko noissa kytkimen pääsylkyissä jotain eroa sisuskaluissa verrattuna jarrusylkkyihin? Kestävyys?

Re: Vauhdin surma

Posted: 22 Jan 2010, 12:11
by mäkkäri
No mulla on tollanen pedalboxi missä kaikki 3 on samanlaisia wilwoodin sylkkiä.

Re: Vauhdin surma

Posted: 13 Feb 2010, 10:55
by Tero Kellosalo
Onko kellään Tämmösiä takana, ja jos niin minkä kokosilla männillä? Vai kannattaako suosista laittaa nelimäntäset..hinnan ero ei kumminkaan ku muutama punta..?

Re: Vauhdin surma

Posted: 13 Feb 2010, 11:13
by Tomi Jutila
eiks kippo jarkolla ole/ollut

Re: Vauhdin surma

Posted: 13 Feb 2010, 12:06
by Jari Kauttonen
Tuossa mun rojektissa on tuollaiset taakse hommattuna, käyttö kokemuksista en tiedä, veikkaan että samaa amatööri laatua mitä wilwood yleisesti, mutta noin köykäiseen autoon vallan passelit ja saa rahoilleen vastinetta. :roll:

Re: Vauhdin surma

Posted: 13 Feb 2010, 14:23
by kippo
juu mulla oli tollaiset vanhassa 711.ssa ja tulee 705seenki muistaakseni 42mm mäntä voin vielä tarkistaa teho riittää kyllä vähän ogelmia liian takapainoisten jarrujen kans käytin vielä mahdollisimman liukkaita paloja nyt tulee ferodo 3000 kuitenkin joka nurkkaan otin nyt eteen isommilla männillä nelimäntäiset wilwuudin satulat katotaan miten käy

Re: Vauhdin surma

Posted: 13 Feb 2010, 14:33
by Mika Hirvonen
Noissa pienempimäntäisissä on aika tarkkaan sama mäntien pinta-ala kuin pienimmissä powerliteissä.

Re: Vauhdin surma

Posted: 13 Feb 2010, 16:19
by kippo
niin minäkin muistelin että olis sama pintaala mutta käytännössä takapää tulee vähän liian tehokkaaksi halkaisia oli n. 44,5mm mulla tulee eteen nyt n.41mm männällä olevat satulat jos se vähän tasain että pystys pedalpoksiakin irrottaan toisesta laidasta vähän ja säätään palanssia

Re: Vauhdin surma

Posted: 14 Feb 2010, 11:06
by Tero Kellosalo
Kiitoksia vinkeistä. Mulla on ollu ongelmana että takajarruja ei oikeen ole ollu ollenkaan..tietty pääsylintereitten koossakin ollu sanomista. No jospa nyt sais parannusta.

Re: Vauhdin surma

Posted: 09 Apr 2010, 17:06
by Tomi Jutila
milläs tommosta teräspunosjarruletkua katkastaan vai pitääks viejä johonkin katkaisuhoitoon?

Re: Vauhdin surma

Posted: 09 Apr 2010, 18:58
by Marko Leino
Ihan vaan sivuleikkureilla. Ei tarvii viedä katkasuun, sivareilla ne on liikkeessäkin ne katkoneet kun oon metri tavaraa hakenut.