Page 4 of 23
Re: PK 722 FIN
Posted: 03 Jun 2010, 11:44
by pasi.t

ja talvi eteläsuomalaiset
Re: PK 722 FIN
Posted: 08 Jun 2010, 21:59
by Dohc4x4
Kausi -10 alkoi moottorivauriolla ,lohkossa on yks ylimääräinen reikä.
Avauksessa selvis vauriot: Kampi,kanki, mäntä,lohko pilalla,kannen saa korjattua.
Hyvää kemorassa oli ettei menny ku 50 l pensaa.
Re: PK 722 FIN
Posted: 09 Jun 2010, 06:32
by Tomi Jutila
onks sulla konetta jurvaan?
Re: PK 722 FIN
Posted: 09 Jun 2010, 15:21
by Dohc4x4
Ei oo vielä, täytyy yrittää keksiä jotakin ennen jurvaa.
Re: PK 722 FIN
Posted: 08 Aug 2010, 21:07
by Dohc4x4
Jurvassa kiinni ollu siviilimoottori nakutti kaks mäntää pilalle.
Tänään sain savut kesän toisesta viri moottorista. Saa nähärä jääkö se affen jälkeen korjauskelpoiseksi, trendi ku on ollu moottori per viikonloppu.
Varamoottorina tällähetkellä -07 jammu fz1 jos ooppelin koneet loppuu.
Re: PK 722 FIN
Posted: 11 Aug 2010, 08:00
by pasi.t

kaikkea sitä kans. autoharrastajat loppuu tuolla konstilla. ei se mitään jos on tehoa saman verran kuin mopon moottorissa eikä paina ku reilut 100 kg enemmän ja 3 x kalliimpi, niin kyllä niitä voi yhen per viikonloppu pistää. toki olis kiva päästä ajamaan koko viikonloppu läpi.
Re: PK 722 FIN
Posted: 21 Aug 2013, 16:43
by Mika Lindqvist
affen pääsuoran päästä varikolle tänään muodostunu öljyvana on opelin koneen kylkeen tulleesta reiästä...
Re: PK 722 FIN
Posted: 21 Aug 2013, 16:52
by Tomi Jutila
Mika Lindqvist wrote:affen pääsuoran päästä varikolle tänään muodostunu öljyvana on opelin koneen kylkeen tulleesta reiästä...
sittehä meitä on kaks miltä pudonnu veivi sinne tässä vajaan viikonsisään

Re: PK 722 FIN
Posted: 21 Aug 2013, 17:28
by markku
ei ole opel tainnu ikinä kestää noin pitkään nipussa. nyt tarvii vain kaksi konetta vuodelle. ennen oli joka kisaan yksi

Re: PK 722 FIN
Posted: 22 Aug 2013, 11:59
by Juha Lindqvist
Eks tää ole sitä motorsportia

Re: PK 722 FIN
Posted: 23 Aug 2013, 07:45
by pasi.t
saattais löytyä jotain 16v 2,0 opelin koneen osia, jos tarvis.
Re: PK 722 FIN
Posted: 03 Sep 2013, 20:11
by Juha Lindqvist
Kiitti Pasi viestistä, on ollut projektia urakalla ei ole ehtinyt vastaamaan, nyt uusi kone nipussa ammattilaisen duunaamana, kunhan jostain löytyy paikka missä päästään konetta asentaa paikoille niin saattais päästä kisoihin. Osia varmaan tarvitaan varalle jos löytyy, palaillaan asiaan.
PS. Ennen oli talli mis duunas nyt ei oo, parkkipaikalla on vähän haastavaa

Re: PK 722 FIN
Posted: 11 Mar 2014, 23:50
by Mika Lindqvist
auto trailerilla samoilla liinan kiristyksillä jurvasta... on mietitty paljon mitä koneessa vois olla vikana mut ei tehty vielä mtn...
tulin siihen tulokseen että jos öljynpainetta ei saa nostettua koneeseen helposti ni jos imis alipaineen ulkoilmaan? vai miten se menee tero? soot insinööri?
Re: PK 722 FIN
Posted: 12 Mar 2014, 09:22
by Tero Frondelius
Mika Lindqvist wrote:auto trailerilla samoilla liinan kiristyksillä jurvasta... on mietitty paljon mitä koneessa vois olla vikana mut ei tehty vielä mtn...
tulin siihen tulokseen että jos öljynpainetta ei saa nostettua koneeseen helposti ni jos imis alipaineen ulkoilmaan? vai miten se menee tero? soot insinööri?
Nimenomaan paine-ero ratkaisee.
Re: PK 722 FIN
Posted: 12 Mar 2014, 17:05
by Tomi Jutila
Mika Lindqvist wrote:auto trailerilla samoilla liinan kiristyksillä jurvasta... on mietitty paljon mitä koneessa vois olla vikana mut ei tehty vielä mtn...
tulin siihen tulokseen että jos öljynpainetta ei saa nostettua koneeseen helposti ni jos imis alipaineen ulkoilmaan? vai miten se menee tero? soot insinööri?
kun puratte myllyä pitäkää huoli että tulee laillinen alakerta (kts. säännöt) niin ei tarvii mussuttaa kenkenkään.