Page 4 of 8

Re: Locost KK???

Posted: 16 Apr 2009, 06:29
by Tomi Jutila
KakeK wrote:Voin olla toki viimeinen muutenkin kuin numerona :)
ei sun viimenen tarvi olla vaan 24:s.....jos se on seuraava vapaa runkonumero :lol: :lol:

Re: Locost KK???

Posted: 01 May 2009, 21:48
by KakeK
Auto tuntui botniaringillä ehkä vielä paremmalta kuin jäätesteissä. 24 ajettua kierrosta ilman mitään ongelmia. :) 5 vuotta vanhat koeponnistusrenkaat osoittautuivat vaarallisen liukkaiksi takapäässä. Käytös rauhaantui huomattavasti uusilla kumeilla ja kello tykkäs 8)

Re: Locost KK???

Posted: 02 May 2009, 09:47
by Tomi Jutila
ittekkin ajoin aikanaan ekankerran locostilla vanhoilla renkailla ja siittä ei tullut mittään (2-3 spinniä per kierros),tuumasin vaan että onks tää tosiaan näin vaikeeta.uudet kummit alle niiin alkoi ajosuunta pysymään paremmin selvillä.
menikö jo 1.16 rikki jurvassa :roll:

Re: Locost KK???

Posted: 02 May 2009, 10:15
by KakeK
No ei ihan, mutta eikähän ekas aika-ajos sitte nähdä missä mennään. Auto oli rullamittasäädöissä ja meni ihan lupaavaa vauhtia ajatellen kuskin ajokokemusta :wink:. Avoin jurvassa olis voinu olla kiva ajaa auto vain kaipaa vielä viimeistelyä että sais runkonumeron.

Re: Locost KK???

Posted: 02 May 2009, 10:40
by KakeK
Radalla

Re: Locost KK???

Posted: 07 Jun 2009, 21:04
by KakeK
Autolla ja kuskilla debyytti takana. Tulos 4. sija ekassa lähdössä. Toisessa lähdössä kaverin ohjastamana vipasta ruudusta 2. sija 8)

Re: Locost KK???

Posted: 07 Jun 2009, 22:55
by Jari Kauttonen
Nonniin!! Kuullostaa hyvälle! Ja onnittelut depyytin johdosta vielä!
Taitaa olla ihan ok paketti toi gsxr:n kone?
Pitäiskö ittekkin jo lopettaa tekosyiden keksiminen ja jatkaa rojektia eteenpäin? :roll:

Re: Locost KK???

Posted: 08 Jun 2009, 07:19
by KakeK
juu vaikuttaa toimivalta ja vielä on juttuja käyttämättä pikkasen :)

Re: Locost KK???

Posted: 13 Jun 2009, 07:35
by KakeK
Katoaville jarruille löytyi syyllinen. Vetoakselilla sama oire kuin tomillakin, liikkuva laakeri tuloksena entinen vetari. Turvallisempi lähteä kemoran pitkälle suoralle kun pedaali ei painu pohjaan kuten jurvassa :)
Moottorista kadonnut öljy (1L) löytyi paineakusta.Hajonnut painemittari päästi paineen ohi. :shock: Nämä lastentaudit korjattuna entistä nopeampana kohti kemoraa....

Re: Locost KK???

Posted: 13 Jun 2009, 08:54
by multanen
KakeK wrote:Katoaville jarruille löytyi syyllinen. Vetoakselilla sama oire kuin tomillakin, liikkuva laakeri tuloksena entinen vetari.
Onkohan sulla ja Tomilla ne krymppirenkaat tiputettu kuumana paikalleen niinkuin ilmeisesti kuuluisi? Ite kuumensin pikkuisen punertavaksi, putosi paikalleen auttamatta. Jäähtyessään tuntui takertuvan aika tiukkaan, ihmettelen jos irtoaa.

Re: Locost KK???

Posted: 13 Jun 2009, 09:46
by Tomi Jutila
mulla irronnut krymppi oli PELLISTÄ prässätty sen krympin tiukkuuden voi kyllä arvata.nyt uus oikea metallirengas lämmitetty keltaiseksi ja lyöty paikalleen...pysyy.

Re: Locost KK???

Posted: 15 Jun 2009, 21:58
by sunbeam
Onko Kakella tarvetta varakoneelle mulla olis tarpeettomana gsxr 1000 k4, ruiskun sahköt puuttuu.

Re: Locost KK???

Posted: 16 Jun 2009, 16:38
by KakeK
Laita sähköpostia koneesta millanen pata ois ylimääräisenä.

Re: Locost KK???

Posted: 24 Jul 2009, 19:51
by KakeK
Nyt autolla käyty koittamas jo varttimailikin virallisella kellolla. Liukkaalla kelillä sutien 13sek aikoja ja n.170 loppunopeutta. :D. Skyline miehiä ihmetytti maalipääs locost takavalot.

Re: Locost KK???

Posted: 09 Aug 2009, 19:24
by KakeK
powercommander maanantaina asennukseen ja penkkiin. ei anneta enää pojille tasoitusta nyt ruvetaan säätämään. :D