
Syyskokous 2009
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: Syyskokous 2009
aika heikosti on jäsenmaksun maksaneita tänävuonna 

Re: Syyskokous 2009
Maksoin 2. tammikuuta niin voi olla ettei sitä heti hoksaa. 

Re: Syyskokous 2009
pitäs tulla vissiin ensi lasku kesällä ja muistutus pari viikkoa ennen kokousta että muistais 

-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Syyskokous 2009
pitäis olla maksettu jo alkuvuodesta.
laskujen lähettäminen kaikille jäsenille on tod.näk. aika turhaa koska aikuistenoikeesti maksavia on aika vähän, mutta laitetaan toki alkuvuodesta muikkaria tänne foorumille.

laskujen lähettäminen kaikille jäsenille on tod.näk. aika turhaa koska aikuistenoikeesti maksavia on aika vähän, mutta laitetaan toki alkuvuodesta muikkaria tänne foorumille.



Re: Syyskokous 2009
No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?
-
- Ron Champion
- Posts: 627
- Joined: 19 Oct 2007, 13:25
- Location: Masku
- Contact:
Re: Syyskokous 2009
Joo olis kiva nähdä asia lista ja lopullinen pöytäkirja vaikka en jäsen olekaan 

Re: Syyskokous 2009
Siellä sai vaniljakokista. Nam. Säännöt pysyy samoina vuoteen 2015 asti niin eipä kummempia muutoksia tullut.mäkkäri wrote:No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?
Moottorin poraamisesta ylikokoon otettiin kantaa, ennen säännöissä määriteltiin vain MP-moottorit. Päätettiin että autonmoottorit saa porata toiseen ylikokoon vaikuttamatta laskennalliseen tehoon.
Samantyyppisen moottorin käsitteeseen otettiin kantaa. Saman moottorisukupolven eri osia saa käyttää keskenään. Eli silvertop toyotassa saa käyttää blacktopin kiertokankia.
Esillä oli ehdotus muuttaa autonmoottoristen laskukaavoja että sallittaisiin uusia autonmoottoreita sarjaan. Ehdotus hylättiin melko yksimielisesti.
Ehdotettiin myös pelkkään medium seokseen siirtymistä koska niitä menee vähemmän kaudessa. Todettiin että mediumiin siirtyminen ei merkittävästi laske harrastuksesta koituvia kustannuksia, niin tällä ei ole suurta merkitystä lajille.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Syyskokous 2009
eiks tää jääny pöydälle...ns harkintaan ja paremmalla ajalla tarkasteltavaksihege wrote:mäkkäri wrote:No eikös kellään oo mitään kerrottavaa kokouksesta?
Esillä oli ehdotus muuttaa autonmoottoristen laskukaavoja että sallittaisiin uusia autonmoottoreita sarjaan. Ehdotus hylättiin melko yksimielisesti.
Re: Syyskokous 2009
jäi pöydälle. pöytäkirja on kirjoitettu ja oikoluku kierroksella.
-
- Ron Champion
- Posts: 627
- Joined: 19 Oct 2007, 13:25
- Location: Masku
- Contact:
Re: Syyskokous 2009
Vieläkö pöytäkirja seikkailee jossain? 

-
- Uusi jäsen
- Posts: 17
- Joined: 22 Nov 2009, 14:02
Re: Syyskokous 2009


Olen sen verran tuore täällä


Hinnaltaan niitä saisi edullisemmin (ainakin megaruutta), kuin kaasareita ja koneiden omia boxeja kun kerran saa säätää (riippuen mallista niitä todella myös voi) ei sillä ole tehon kannalta merkitystä. Niin auton kuin moponkin moottoreita saisi helpommin ilman ruiskuosia.


040 7798925
Re: Syyskokous 2009
Meitä vissiin pelotti että saa rahalla helposti paljon tehoa (Hestec, Motec ym...). Mutta voidaanhan tätä perustella jo valmiiksi 2014 sääntökokousta varten
.
Megaruutanhan vois asentaa avuksi originaaliboksille. _mun mielestä_ (huomaa, siis mun mielestä, ei virallinen tulkinta) säännöt sallii vapaan sytkän ja lisäboksin kunhan orkkis boxi ohjaa suuttimia. Antaa kohtuu hyvät vapaudet twiikkailla seoksen kanssa, täysin vapaan syttykartan ja suorasytyn. Ikävyys on tietty se ett joutuu hankkimaan originaaliboksin, josta on kikkailtava ajonesto ym. veke sekä ainakin senverra johtosarjaa tai liittimiä että sen saa kiinni.
T

Megaruutanhan vois asentaa avuksi originaaliboksille. _mun mielestä_ (huomaa, siis mun mielestä, ei virallinen tulkinta) säännöt sallii vapaan sytkän ja lisäboksin kunhan orkkis boxi ohjaa suuttimia. Antaa kohtuu hyvät vapaudet twiikkailla seoksen kanssa, täysin vapaan syttykartan ja suorasytyn. Ikävyys on tietty se ett joutuu hankkimaan originaaliboksin, josta on kikkailtava ajonesto ym. veke sekä ainakin senverra johtosarjaa tai liittimiä että sen saa kiinni.
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: Syyskokous 2009
Mika kirjotteli jossain viestissä olevansa ens vuonna runkokatsastaja. Onkos muita?
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: Syyskokous 2009
Runkokatsastajana jatkaa Markku ja toinen katsastaja on Tuomo Kellosalo. Katsastajien lisäksi on kolme runkotarkastajaa (minä, Tomi ja Kari).
Katsastajat suorittavat virallisen loppukatsastuksen ja tarkastajat toimivat rakentajien neuvoantajina rakennusprojektien aikana.
Tarkempi kuvaus uudistetusta runkokatsatusjärjestelmästä on työn alla ja julkaistaneen lähiaikoina.
Katsastajat suorittavat virallisen loppukatsastuksen ja tarkastajat toimivat rakentajien neuvoantajina rakennusprojektien aikana.
Tarkempi kuvaus uudistetusta runkokatsatusjärjestelmästä on työn alla ja julkaistaneen lähiaikoina.