joo,mulla kone keskella konehuonetta ja silloin minimi nokalla konetta roikotettava.
panssarin max leveys on sen 200mm,mulla on niitä ollut enemmän ja vähemman ylileveitä mutta sääntö setä teetätti uuden.
toi 200mm on mun tapauksessa perse mitta kun panssariin koittaa tehä jonkinlaisen kanttaukset reunoihin niin öp.ei taho mahtua enään väliin
tuosta roikkuvasta koneesta on petellä,pasilla ja tonilla kans propleeemaa kun tahtovat pohjat olla ruvella...?
[quote=" tuosta roikkuvasta koneesta on petellä,pasilla ja tonilla kans propleeemaa kun tahtovat pohjat olla ruvella...?[/quote] Jos käyttää kuivasumppua niin ei ole ongelmia. Finnäsin Toyo mahtuu..
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
täälä 5 senttiä rungon yläpuolella ku on niin v...... moinen työ laskea alemmas. siis kuivasumpulla.
viimekausi 3cm alla ja oli yhtä hel...tiä ku lipes kantin päälle nii aina lenti kuin ohjus kantista yli.
Pitänee ottaa tuo haasteena ja tunkea BEAMS matalien muovien allle. Siellä onkin paksuja prikkoja moottorityynyjen päällä. Miten niin off road alusta?
Itseäni arvelutti kovasti kun sumpun pohja on vähän alle rungon ja vauhtipyöräkotelon alareuna paljon ale rungon mutta sileä ja tukeva teräksinen pohjapanssari on pelastanut toistaiseksi. Se kyllä näyttää siltä, että ilman ei ole syytä ajella...
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Projekti on edennyt harppauksella eteenpäin.
Bensatankki hommattu ja mallailtu paikoilleen, samalla kardaanitunnelia tuli kavennettua (kun oli turhan levee).
Ladan vetareihin tehty Fordin pulttijako ja kardaanin osia sorvailtu eli runko on nyt pyörillään lattialla ja olis iskareiden kiinnityksen vuoro.
Mallailin iskareiden paikkoja niin heräsi kysymys et montako senttiä maavaraa olis hyvä jättää kun iskarit on pohjassa? Ettei tuu tehtyy liian matalaa
No jos laittaa maavaran noin nollaan niin ei pitäisi olla pahemmin ongelmia pohjaamisen kanssa. Mulla taitaa olla jopa negatiivinen maavara edessä. Botniaringille kannattaa maavaraa ihan suosiolla korottaa radan kunnon takia. Muilla radoilla ei pitäisi pahemmin olla ongelmia.
Laita ne iskarit silleen kiinni jotta auton ollessa joittenkin pukkien päällä niin auton maksimi maavara on joku 11-12 cm kummastaki päästä.
Etupää joustaa vielä varmaan 5cm ylikin tolleen asetettuna mutta sillä ei oo merkitystä jos et aja liian löysillä jousilla.
Noitten kiinnityksien puolesta pitäis päästä jo pytty vauhtia
Vaikka kesä olikin taukoa rakentelussa niin viime kuukausien illat on tiiviisti vietetty tallissa ja sama tahti jatkuu...
Kardaanitunnelin pellit asennettu ja runko maalattu. Kone ja kardaani paikoillaan. Sähkösarja purettu, releet ja ecu kiinnitetty ja osa ylimääräisiä johtoja poistettu toivottavasti ei vääriä
Pakkiakin tuli viikonloppuna testattua.
Sähköt ok.
Jäähdytysjärjestelmä ok.
Pakari paikoillaan vaatii kylläkin vielä muokkaamista. Tarvii tehdä kaksi vaimennin vaihtoehtoa 110db ja alle 95db (ahvenisto hyshys päivät).
Kaasareiden purku/ puhdistus ja suutinsarjan asennus.
Pipercrossin asennus.
Öljyt koneeseen ja sitten starttamaan...
Minkäs kokoisella putken sisähalkaisialla teillä on vaimentaja R1:ssä että pysytään 110db rajoissa?